Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Var innom en blogg her om dagen. etter å ha lest et innlegg om hennes ekstremt dårlige matplan/diett, så gikk jeg inn for å legge igjen en kommentar om at hun kanske skulle legge til litt protein i kosten(noe av maten i hennes matplan var f.eks: yumyum nudler,suppe og mörk sjokolade).. fikk dette til svar:

"Svar:proteinrik mat innehåller ofta väldigt mycket kalorier, ingen höjdare om man vill tappa kilon..."

ooooh, jeg dør av nysgjerrighet på hvordan dietten funker for vedkommende... :D *flaut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mat er mer enn kalorier og helse er mer enn kroppsvekt ;)

Selvfølgelig er det det. Og det var overhodet ikke det jeg mente med kommentaren min :). Men når folk er 100% strict, ikke unner seg noe godt og er livredd for enkelte matvarer så ber man jo om å sprekke. Spesielt nybegynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dette er kanskje det dummeste jeg noengang har spurt om, og det dummeste den stakkars, gamle mannen har hørt (dette skjedde forøvrig for en halvtimes tid siden)..:

Var nettopp ferdig med en liten joggetur, og på vei hjem gikk jeg en småbratt, halvlang oppoverbakke. Foran meg gikk det en kirkegårdsblond mann (sikkert på alder med Queen Elizabeth II) med rullator. Hovedfunksjonen til en rullator er å hjelpe mennesker som ikke klarer å stable seg fremover på egenhånd. Altså MÅ de ha den for å komme seg noe sted.

Etterhvert som jeg går ser jeg at det går litt trått for mannen, han stopper flere ganger, og hadde sikkert brukt 2-3 min de siste 50 meterene. I det jeg skal til å passere han, tenkte jeg: "Hmm.. Kanskje han trenger hjelp med den der? Ser litt tungt ut", så jeg tok av meg headsettet, så på han og spurte: "Trenger du hjelp? Skal jeg dytte rullatoren opp bakken for deg?". Det allerede rynkefylte fjeset trakk sammen alt av ansiktsmuskulatur og ble enda mer rynkete med en grimase jeg ikke har sett maken til. Jeg ble bare stående å se på han til jeg innså at jeg hadde spurt om noe så hinsides idiotisk, så tok jeg på meg headsett og løp bort derfra.. Er det mulig?

"Skal jeg dytte rullatoren opp bakken for deg?"

Det stod iallefall i stil til hårfargen min, og mannen har en god historie å fortelle på eldrehjemmet..

HAHAHahahahahahhahahahaa :roflmao::lol: Det er ikke bare det geniale forslaget du kom med, men du ga faktisk en veldig velartikulert og morsom beskrivelse av hendelsen!

Det allerede rynkefylte fjeset trakk sammen alt av ansiktsmuskulatur og ble enda mer rynkete med en grimase jeg ikke har sett maken til.

Made my day! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...