Gå til innhold

Valideringstråden


Indiska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg validerer:

PhoenixCircle for å ha en fornuftig tilnærming til hverdagen, se at den ikke bare er rosenrød..og jeg satser på at du også vet at etter en oppoverbakke eller ti så er det en eller annen premie. Du gjør en super jobb, du står på egne ben og du våger også kjenne på at det er skikkelig kjipt av og til.I tillegg er du en fantastisk representant for rasen nordlenning, og jeg lar meg imponere av en flott fremgang på treninga!

Zeke1983 Fordi du er verdens beste inspirasjon og motivasjon. Du har en egen evne til å prestere når du må, og selv etter mange år med trening har du fremdeles evnen til å ta til deg ny informasjon og gjøre endringer i din måte å trene på. Du er råsterk, en flott mann og jeg digger deg!

miaheart for en god start på en vei i riktig retning. Jeg kjenner deg ikke, men håper du finner "styrken" i deg selv til å se at om det ikke gikk som du håpet første, andre og kanskje tredje gangen...har du faktisk beveget deg et godt stykke fra der du startet! Og all seier, er seier! :) Du er sterk(på flere måter), og du er knallgod som tar tak i eget liv. Jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristin Charm fordi hun gjør en utrolig god moderatorjobb her inne, og alltid kommer med god hjelp til personer som har tatt den for langt

Aurelius fordi han poster utrolig mye gode oppskrifter, og setter verdien av smør like høyt i et kokosoljefokusert samfunn

Stig Ingebrigtsen fordi han poster de beste motivasjonsbildene på instagram, og har de feteste refeedsene i historien

Bondejenta for å spre glede her med sin gjennomførte bondestil og rå skrivemåte:D

Synes egentlig de fleste her inne kan valideres for noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg validerer:

miaheart for en god start på en vei i riktig retning. Jeg kjenner deg ikke, men håper du finner "styrken" i deg selv til å se at om det ikke gikk som du håpet første, andre og kanskje tredje gangen...har du faktisk beveget deg et godt stykke fra der du startet! Og all seier, er seier! :) Du er sterk(på flere måter), og du er knallgod som tar tak i eget liv. Jeg heier på deg!

Nææh, så utrolig koselig skrevet! Ble nesten litt rørt her:blush: Får enda mer motivasjon til å vise at dette skal jeg klare! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin Charm fordi hun er dedikert til kosthold og trening uten å være i nærheten av å være fanatisk, hun driver med det fordi det er gøy. Mye kunnskap har hun også, som gjør henne til en god moderator her på bloggen. I tillegg er hun utrolig hyggelig og det er alltid pluss i boka! :D

eirich fordi han er dritsterk og dedikert til å bli en god styrkeløfter. I tillegg har han vært en uvurderlig hjelp i løpet av den tiden jeg har brukt på å bli seriøs når det kommer til trening. Har spottet meg utallige ganger for å hjelpe meg når jeg sliter med teknikken. Han kommer alltid med gode råd, og bidrar til motivasjonen med å sende meg CT Fletcher-videoer minst en gang i uka. (y)

PhoenixCircle fordi hun er den perfekte blanding mellom morsom og koselig. I tillegg har vi mange av de samme målene, som hun sa i en samtale vi hadde en gang "Har ikke noe mål om å bli liten, vil fortsette å være formfull, men på en finere måte" (eller noe sånt), og jeg kunne ikke sagt meg mer enig når det kommer til egne mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thess, fordi hun alltid stiller opp med supre råd og tar seg tid til å være hele fbs løpeguru. I tillegg til å være en superflink og dedikert sykepleiestudent, maskin i styrkerommet og duracell i løypa. Selve beviset på at styrke og kondisjon på ingen måte er motsetninger! #girlcrush

Indiska, fordi hun tør å hate litt der andre tier, og fordi hun opprettet denne tråden! hæsjtægg godstemning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Neon :blush: Det var dagens koseligste melding så langt!!

Jeg validerer deg tilbake fordi: Du inspirerer, kickstarter, snur opp ned, støtter, hjelper, og lager tro!..

Dessuten er jeg nesegrus over treningene dine.. (... og alt det andre som" ikke så enkelt nevnes i taler og dikt..")

PhoenixCircle : For en super viljestyrke og pågangsmot selv når det butter! Jeg heier på deg!

Til alle dere andre som strever, finner løsninger, går i motbakke og ikke får ting servert på sølvfat: Jeg validerer dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tom fordi han er kul, trener Sheiko og den eneste som leser loggboka mi :)

erixenM Trener Sheiko, trolig den mest hardcore Sheiko loggen på forumet! .

Linjemannen Han er en utrolig inspirasjon, fornuftige holdninger. Ikke minst "Viljen til det gode liv" er trolig det beste jeg lest på Fitnessbloggen.

Vil også gi en validering til alle som driter om treningsbuksa er ren eller skitten, om t-shorta er full av magnesium og som bidrar til ett positivt miljø gymmet. Som gjør at gymmet ikke bare er en plass man trener, men en plass man også kan ha det sosialt og lærerikt.De som hjelper de andre og alle damer som drar strakmark i tights.

Fristet litt å gi til meg selv, fordi ingen andre kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...