Gå til innhold

Post bilder av dine største materielle ønsker.


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne tenkt meg et stort hus ved sjøen, og en hytte ved sjøen og en på fjellet. Gidder ikke finne bilde av den slags, men velger å fokusere på de mer adrenalinfylte materielle ønskene.

Jeg syns ikke den er spesielt vakker og den er muligens ikke lenger den raskeste (Hennessey Venom GT), men jeg er utrolig fascinert av denne bilen. Bugatti Veyron 16:4 Super Sport.

Bugatti-Veyron-Super-Sports.png

Ferrari F-40 er bilen jeg drømte om som liten, og bilen jeg fortsatt drømmer om som litt større. Den er fantastisk på alle måter, og til og med en bil det kan virke som Jeremy Clarkson elsker betingelsesløst.

1347613408.jpg

Kunne også tenkt meg en Ford Mustang GT500 Super Snake. Den er vel mest kjent fra "Gone in 60 Secons", men versjonen jeg ønsker meg har bl.a. Vortech kompressor, og mater derfor ut over 800hk.

1967+GT500E+Super+Snake+Eleanor+%25284%2529.jpg

Men dette er jo ikke biler jeg kunne kjørt på daglig basis, så derfor kunne jeg trengt noen "hverdagsbiler". Siden jeg her får velge helt fritt, går jeg først for en Audi Q7 V12 TDI. 500 dieselhk fungerer nok fint til og fra jobb. Ikke spesielt pen, men det lever jeg greit med!

audiq7v12tdi.jpg

Og som hverdagsbil nummer to, hadde det vært ålreit med en Nissan GT-R i Top Secret-utgave.

Top-Secret-400mm-Rear-Big-Brake-Rotor-Upgrade-Nissan-GT-R-R35-09.jpg

Kunne selvsagt hatt det fint med en Aston Martin DBS, Lamborghini Aventador m.fl. også. Videre kunne jeg tenkt meg en Riva Aquarama, en av de vakreste båtene som noensinne har blitt bygget!

Riva-Aquarama.jpg

Men den hadde selvsagt vært for fin til å brukes i regn og ufyselig vær, så jeg måtte hatt en Windy Chinook også. Har ikke kystskippersertifikat, kun båtførerprøven, så da passer det fint at den er under 50 fot.

40_0567.jpg

På armen som skulle hengt ut av bilvinduet, måtte jeg nok hatt en Panerai eller en Parmigiani. Kanskje Bugatti-utgaven til sistnevnte produsent kunne sett kurant ut.

parmigiani-fleurier-bugatti-type-370.jpg

Det er godt det er gratis å drømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det være seg hus, bil, hageslange, Saltbøsse.

Jeg kan desverre ikke dy meg og si at den klokka er noe av det mest harry jeg har sett. Og faren min er urmaker, så jeg har sett en del.

Men, jeg respekterer selvfølgelig at man har forskjellig smak og basert på de andre bildene, har du kanskje litt sånn stil. Huset var nice da.

Kan ta med en av mine drømmeklokker, så er det bare å grille tilbake :p

M01_IW371401_2011.jpg

Bil:

BMW_6_Series_MSport_Package_02.jpg

Jeez, jeg er på feil sted når det gjelder klokker merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke helt innenfor tråden, men et stykke land til disposisjon kan vel til nød kalles materielt:

«Her er min kano, mine garn, mitt gevær og mine hunder. Skogene, elvene og vannene står til min rådighet. Jeg sitter i skjorteermene foran teltet og føler meg som en millionær.»

~ Helge Ingstad ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En årntlig fin treningsbane med skjul, hinder, møne og apportstativ.

877026-7-1304802366742.jpg

En schvær bil som er billig i drift, har super komfort, 5-seter, ser bra ut OG har plass til 3 store hunder i bur i bagasjen.

[Eeehhh.. Veit ikke hva jeg skal lete etter? :p]

LeksetGard_Rora_Trondelag.jpg

En finfin gård med mange måls eiendom som gjerdes inn rundt hele grensen. Låven bygges selvfølgelig om til innvendig oppvarmet treningsbane. Har vi en annen låve bygges den om til et eget treningssenter.

289025-1-1237730804182.jpg

Hvis noen lurer på hva dette er, så er det kule klær. Jeg googlet "kule klær" og fikk opp dette.

RalphInkalling-980x450.jpg

Instruktørutdannelse. Det koster penger, men jeg vil lære og lære bort til andre!

Mye handla om hund :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaktrifle (veit ikkje type endå):

WEB_Image%20Mauser%20M12%20Basic%20%206%205X55%20Mausers%20Nye%20M121713171080.Jpeg

Saftpresse ala denne:

6_saftpresse_2.jpg

Stor kraftig kjøkkenmaskin med mange funksjonar, fann ikkje passande bilde, så vart dette:

(men eg vil ha skikkelege saker)

http%3A%2F%2Fimg.zett.no%2Forig%2Forig%2F01%2Fb2%2F01b2f489aed45e4380ea8c9ed2f3eb77

Pølsestappar! Men HAHA, då eg søkte kom det kun opp pølsestapparar av merket...ja, akkurat DICK!:roflmao:

90606_00.jpg

Ny pc, min knelar snart:

(merke, type osv har eg ikkje tatt hensyn til, søkte kun på "ny pc")

ny+pc-kolleksjon+fra+hp+norge.jpg?o=4385870&w=698&h=392&ee=1337946483

Bokhyller(mange) ala desse, men dei bør vere utan innhald:

bokhyller2.jpg

Startsett til ølbrygging:

cimg1163.jpg

Hmm..og det trur eg i grunnen var det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig moro å se så mange drømmer dere har alle sammen. Men da må jeg spørre, har dere noe reell plan på hvordan dere skal oppnå det? Uten å ta opp mange mange mange mange millioner i lån, selvfølgelig.

Nei, du må ikke spørre, men du klarer ikke la være. Dette er bare snakk om de største materielle ønskene,

ikke hvordan vi skal få råd til det.

Når det er sagt.

referee-20pics-20or-20gtfo-jpg.29885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmehuset! Huset trenger ikke være så stort, men en stor hage er et must!

utvendig.jpg

En ny hest! Etter at hesten min måtte avlives i desember så har ikke livet vært det samme! Akkurat nå er det ting som utdanning, jobb, hus og barn som er viktigere, men om noen år skal jeg kjøpe meg drømmehesten! En flott dressurhest som skal ta meg ut på konkurransebanen igjen :-)

7537.jpg

Mitt eget hjemmebibliotek! Alle bøkene mine skal få sin egen hedersplass og jeg skal ha en stor god sofa eller stol som skal brukes når jeg skal drømme meg inn i litteraturens verden

236.jpg

Jeg er glad i den trofaste Poloen min, men jeg hadde ikke sagt nei til en Range Rover heller

range-rover-sport-black-e-white-edition_1.jpg

Mine største materielle ønsker akkurat nå, men heldigvis er de ikke uoppnåelige. Spør meg igjen om ti år - da er det mest sannsynlig bare bilen jeg mangler :) Bildene er forresten ærlig og redelig lånt fra google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...