Gå til innhold

Post bilder av dine største materielle ønsker.


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Det være seg hus, bil, hageslange, Saltbøsse.

Vil samtidig si at jeg er mer opptatt av ikke-materielle ting. Gadgets og ting betyr veldig lite for meg. Jeg synes flotte, dyre ting er mer morsomt, og fint å se på, enn viktig, og noe jeg føler jeg trenger. Jaja. Nok om det.

Trenger ikke å være i rekkefølge. Jeg slenger ut mine random. :)

Hus. Dette fra Hedalm Aneby hus heter Sverreborg. Vil ikke ha et enooooormt hus. Dette på ca 180 kvadrat holder.sverresborg02_Finito-1000x540.jpg

Bil. 2013 Audi RS6 Avant. (Fyttikatta for en bil!)

Audi_RS6_2013_020.jpg

MC. Caferacer bygd på Honda CB 750. (fy faen så deilig den er!)

Har forresten planer om å bygge en CF i samme stilen, men bygd på en 500.

06f91bb43787ccc8b130c775f70f8a69.jpg

Klokke. Roger Dubuis Dobbel turbillon. Denne heter Excalibur.

EXCALIBUR-Skeleton-Double-Flying-Tourbillon.jpg

Høytalere. Focal Utopia 3.

img48b6b0d3a7267.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Villa-Valentina-1-588x392.jpg

Strandhus på en av de varmere kantene i USA. Kan også ta til takke med ett normalt stort hus i norge også, så lenge jeg har fri kjeller til å bygge meg kinorom:D Må være garasje i ett med huset så man slipper å gå ut i snøstorm til garasjen (idiotnorge bygger jo garasjene langt fra huset..wtf?)

gemballa1-l.jpg

Leke bil :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tinyhouse hadde vært fint.

Et hus man kan betale ned på ett år med en inntekt på 400'? Ja takk.

Betale ned planker, stein, plastikk og tomt over 25-30 år? Haha.

Liker hvordan du kaller det der som hus, mens det de fleste andre ser på som hus bare blir en haug planker og stein.

Men de var veldig søte. Kanskje jeg kjøper et slikt til ungene mine som de kan leke seg med i hagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hvordan du kaller det der som hus, mens det de fleste andre ser på som hus bare blir en haug planker og stein.

Men de var veldig søte. Kanskje jeg kjøper et slikt til ungene mine som de kan leke seg med i hagen. :)

Du liker vel dét du. Forskjellen ligger i hvor mye av livslønnen som går med på å betale det ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å ikke snakke om boltreplass... :)

Men du skal da få lov til å sove på kjøkkenet/stua/gangen/badet du. :D

Hvis det lar meg disponere 10-13 tusen ekstra i måneden til annet enn å fylle opp 180 kvadratmeter med unger, kjerring og for lack of a better word, crap, gjerne. :)

Verden er boltreplassen din. Ikke overprisede planker og spiker.

Kunne fint levd som en student kvadratmetermessig hele livet. Ingen renter, avdrag, forfall, dokumentavgift, megleravgift, vedlikehold eller boligbobler å tenke på. :'D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...