Gå til innhold

Knebøy gir deg firkantet rumpe... KK.no


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Gjest Jester

Noen som klarer å finne 22 feil i "artikkelen"

http://www.kk.no/915978/slik-faar-du-drommerumpa

Enten det er step-ups eller knebøy, er det imidlertid viktig at du hele tiden eksponerer de riktige musklene. For eksempel kan knebøy gi helt andre resultater hvis du ikke gjør øvelsen riktig - faktisk kan det gi deg bredere rumpe.

Brede knebøy vil gi bred rumpe - gjerne firkantet også, bare se på vektløftere. Du bør derfor aldri bruke vekter til brede knebøy, men bruk det som en funksjonell ekstraøvelse, sier Ravlo.

Hvis du har en flat rumpe er det ekstra viktig å få i seg næring rett etter trening, slik at du får bygget opp musklene i stussen.

– Her er det lite som slår en ferdigblandet proteindrikk. Det gir mange dobbel effekt av treningsøkten, og det blir ikke lagret som fett, men som muskler i denne kombinasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Faktisk var det så mye i den artikkelen at jeg aner ikke hvor jeg skal begynne...

– Husk at press på hælene bygger sprettrumpe, og at press på tåballene bygger legg- og lårmuskler, sier han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Spørsmålet er ikke hvordan de kan klare å surre sammen så mye vranglære, men hvorfor eirich leser KK :D

DET....... raker ikke deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne i artikkelen måtte jeg klikke meg videre på linken som var uthevet angående knebøy og firkantet rumpe. Dette hørtes jo så utrolig ut at jeg ble nysgjerrig på om det faktisk var henvist til noen studier på dette. Hva skjedde? Jo, linken førte meg inn på enda en KK.no side med flere KK.no treningseksperters uttalelser o_O:banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...