Jump to content

Theeae

Members
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

  1. Tja, kanskje. Men har brukt utallige sjokolade proteinpulvere som ikke har klumpet seg, men mulig jeg har gjort feil Men har du noen tips til et godt vanilje proteinpulver da?
  2. Hei Har dere noen tips om et godt proteinpulver med vaniljesmak som egner seg å blande i havregrynsgrøt? Jeg har opplevd at noen har klumpet seg for meg tidligere, eller blir litt sandete i konsistensen. Fyr ut med tips (Gjerne ikke det dyreste, men det skal være et bra næringsinnhold)
  3. Okei jeg pleier ikke ta shake hvis jeg skal spise innen en halv time. Men du som ikke tar shake, spiser alltid innen en halv time? Eller er du ikke så nøye på det? Er jo egentlig mange veier til ROM, og du ser jo dødsbra ut (selv uten shake etter trening. hehe)
  4. Men hva tenker du i forhold til prottis shaken da? At jeg skal ta den etter hele økten er ferdig?
  5. Jeg pleier egentlig å gjøre det, men har eksamensperiode så tiden strekker ikke så til! Men jeg kjører bare intervallbiten i 10 min også er det med 10 min opp og nedtrapping;)
  6. Nei, kjører bare litt intervaller. Sånn 30-40 min Okei. Er vel bare jeg som henger meg opp i at jeg må ha shake rett etter trening. Da alle fitness utøverne gjør det:P hehe
  7. Okei! Ble litt usikker siden man i prinsippet skal ta shaken 30 min etter styrkeøkten
  8. Hei! Jeg kjører ofte cardion min etter styrkeøkten. Jeg har begynt å lure på når jeg egentlig skal innta proteinshaken min? Skal jeg ta den etter styrkeøkten og FØR cardio? Eller holder det å ta det etter hele økten er ferdig?
  9. Theeae

    Biorytmediett

    Veier du hvor mye kanel? hehe
  10. Theeae

    Biorytmediett

    Hvorfor har du ikke fett i maltid nr 2?
  11. Hei! Jeg er litt forvirret over hva buen speltlompe inneholder, da jeg har skjønt at de har vært feilmerket. Er det noen som kan si meg hvor mye kcal + karbohydrater det er en i 1 lompe?
  12. Ja, jeg får bare øke litt å se om det hjelper:) Jeg har regnet det ut, fordi jeg holdt på å regne all mat før og det har jeg sluttet med så jeg ikke skal bli så fanatisk!
  13. Okei, takk. Ja, jeg vet at det er forskjell på 200 gram potet og ris, men jeg spiser ris på bendagene mine. Men sånn generelt så ser du ut som jeg får i meg nok mat liksom? Trener forøvrig 4 dager med stykre og 1-2 dager med cardio. Sitter ellers må på ræva, da jeg holder på å skrive bachelor oppgave:-)
  14. Hei! Jeg har spist etter biortyme prinsippene en stund nå. Forsåvidt syns jeg det fungerer greit, men jeg blir seriøst aldri mett på kvelden, så noe må jeg jo gjøre feil. Jeg kan spise middag også blir jeg sulten etter 1-2 timer. Og det er ikke bare litt sulten, men at jeg blir kjempe sulten og må gjerne spise kveldsmåltidet mitt allerede 1-2 timer etter middag. Jeg har ingen problemer med sultfølelsen på dagtid, men på kvelden er jo bare så sykt sulten. Det kan jo ikke være normalt å bli sulten så raskt etter middag? Jeg er 174 cm, 22 år og veier 60-62 kilo(er litt varierende utifra hva jeg har spist) Jeg spiser veldig mye av det samme hver dag Frokost: 30 gram proteinpulver blandet med 80 gram fullfett kokos melk + ca 5 gram mandler Lunsj: 1 kyllingfile/150 gram karbonadedeig + 1/2 advokado Før trening: 1 banan Etter trening: 1 proteinshake + 3 riskaker Middag: 1 kyllingfilet + grønnsaker + 200 gram potet/søtpotet elr ca 1 dl tørr ris Kveldsmat: 60 gram havregryn blandet med 20-30 gram proteinpulver + 2 SS kokosmelk. Noen tips til hva jeg gjør feil?
  15. hehehe! SÅ konklusjonen din er at fårikål ikke er så sunt som jeg skulle ønske?
×
×
  • Create New...