Gå til innhold

Hva har du ANGRA mest på at du spiste før trening?


Affi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3/4 stor pizza med tilhørende salat på pizzabuffé hos Peppes pizza kommer høyt opp på lista. Hadde håpet å fortære 4/4, altså en hel en aleine, men ble kvalm, uvel og begynte å svette etter 2/4. Spiste likevel 1/4 til for å føle at jeg hadde fått valuta for pengene. Økta, som skulle foregå en snau time seinere, gikk selvfølgelig dårlig da alt blodet i min relativt lille kropp, var samlet rundt mageregionen.

peppes.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetball med tilbehør, var tuuungt å trene etterpå

Henger meg på den...

KOMLER/raspeball... fy faen, det er det jævligste jeg noen gang har spist før trening. Har spist det på forskjellige dager, både 3 og 6-9 timer før trening.. men like tung og jævlig uansett, helt grusomt.

70kg i bøy føltes som maxforsøk. Andre gangen trente jeg mark etter komler, og det var enda verre igrunn. Aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om fontenen heter Tor: Fontenen Tor er betegnet i svart speedo shorts og trodde han skal svømme intervaller men har stoppet opp midt i svømmebasenget og bestemt seg for å bli til en fontene.

Så følger det obligatoriske spørsmålet: Ble du en fontene midt i bassenget, eller kom du deg opp..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack bomb pre-workout, ble sykt kvalm og fikk ikke sove på 2 døgn, trodde også at hjertet skulle eksplodere :eek: Var første og siste gang jeg prøvde det produktet for å si det sånn.

Note to self: ikke stol blindt på ansatte som selger slike produkter og bare sier "Jättebra,Jättebra, kanondrykk fyfæn, dom jæklar kommer stoppa salget, siste här med spesialpris till dig, lita på mig du nu pojken! "

Btw, trener på julaften jeg og. I år havner den på beindagen min, gleder meg :D(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...