Gå til innhold

Hva har du ANGRA mest på at du spiste før trening?


Affi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha. Det er ulempen min... jeg lukter ikke på ånden til folk at de har spist hvitløk, så da tror jeg ikke det lukter av min heller.

Muligens på samme måte som at jeg vanligvis ikke lukter andres/eller egen svette. (ikke misforstå, jeg lukter at andre lukter vondt, men det er jo fordi man har brukt samme klær flere ganger uten å vaske dem innimellom, og da er det jo ikke selve svettelukten man lukter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ateacup

Haha det virker som jula er den verste tiden for oppgulp!

Dette skjedde i juletiden for en del år siden:

Det var familiemiddag med Heavy heaven pizza fra Peppes og store brownies med is..

Reiste så for å ha puls time og spydde alt opp 5 minutter inn i timen:wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var under den perioden jeg trente amerikansk-fotball for ca et år siden. Jeg og de aller fleste gutta på laget møtte opp i Pizzanini ca 45 min før treningen. Det endte med at de som var med spiste en hel pizza hver og tok en kald pils til det. Med det flakset vi hadde så skulle vi så klart måtte ha beep-test på treningen.. Aldri sett så dårlig resultater før og så mange kaste opp etter noen par runder. Haha. Kommer aldri til å gjenta seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komle m/tilbehør (sukker, kålerabi, pølser og smør) funker svært dårlig før ei hard fightøkt med harde slag mot kroppen.. At noen ikke fikk komlegrøt på seg den treninga er ikke til å begripe, aldri igjen!

Funker ikke så bra å bli kasta i bakken og å skulle løfte opp og kaste andre heller XD Ball (komle,raspeball,potetball...kjært barn har mange navn)<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...