Gå til innhold

Hva har du ANGRA mest på at du spiste før trening?


Affi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha! Broren min utfordret meg til å spise to cheeseburgere fra MCDonalds, ÆSJ så kvalm og svak på trening :p

"Utfordret"? Ærlig talt, hva slags utfordring er det? Ekstra stor BigMac-meny med milkshake og 4 ekstra cheeseburgere, og fortsatt er magen dønn tom så fort man slipper en fis. :p

Ellers har jeg erfart at store middager uansett innhold er en dårlig ide mindre enn en time før trening. Enkelte ting er dog mindre behagelig å gulpe enn andre ting, som f.eks. et par laksefiléter med masse rømme og agurksalat. -__-;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen trener på Julaften?

Spise en karrigryte før trening en gang, gulpa halve greia opp i munnen under ett sett med tung markløft. Holdt det inni meg og spytta det halvdiskret i søpla ved maskinene, så folk ikke skulle mistenke han i knebøyracket.

Samboer og jeg tar gjerne en koseøkt på julaften, rakk bare på lillejulaften i år, sammen med noen andre venner:p

Ellers spist for mye dentpastiller og lignende før trening en gang, magen min er ikke glad i slike pastiller og passer dårlig med bendager :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laks og poteter. Jeg ELSKER laks og poteter. Spiste som en jævel, dro på 75minutters intervallspinning etterpå og var flyyyy forbanna hele spinningtimen over han vedsiden av meg som hadde så innihelvetes dårlig ånde. Av og til kom det en sånn deilig stank forbi, noe av det jævligste jeg har kjent i hele mitt liv.

Var ikke før jeg rapte når jeg var på vei hjem fra senteret alene at jeg innså at det var jeg og det jeg trodde var diskré raping som spredde lukta og fucka med oksygentilførselen min under økta. Aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 sjokoboller + kebab i pita... Jeg tåler gluten svært dårlig.... Såeh... Skal da også nevnes at dette var back in the fat depressiv days... Brydde meg ikke om hva jeg tålte eller ikke..

Og jeg har i samme livsperiode dratt på trening etter å ha drukket 3 øl:) så mye energi! Så dårlig etter hvert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...