Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Til ære for Plyo:

Jeg bad fyren som spotta om å slippe stanga, men i det jeg begynte å senke den ned var han faen meg nær den igjen. Han lovte derimot at han bare såvidt var borti og ikke slik at det var til noe hjelp

Ser lett at du ikkje fekk någe hjelp der.. Du må tenka på vedkommende du ber spotta deg i 190kg(?) også, om han ikkje e nærme stangå når det går gale kan det gå JEVLIG gale.. tenk når han bruke de 1-2sekundene på å reagera mens du ligge under stangå så ein fastklemt reka, då e det plutselig ikkje så veldig viktig ka youtube fanså seie :D no worries! bra løft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser lett at du ikkje fekk någe hjelp der.. Du må tenka på vedkommende du ber spotta deg i 190kg(?) også, om han ikkje e nærme stangå når det går gale kan det gå JEVLIG gale.. tenk når han bruke de 1-2sekundene på å reagera mens du ligge under stangå så ein fastklemt reka, då e det plutselig ikkje så veldig viktig ka youtube fanså seie :D no worries! bra løft

Ja det kan gå stygt om man ikke er sikra skikkelig. Tenker ikke bare å bli liggende og bli klemt, men om muskelfestet ryker eller man får krampe og slipper stanga så den får et fall ned på brystet.

Jeg sa på forhånd at jeg både hadde vondt i muskelfester òg at jeg har sliti litt med kramper i det siste. Og som ansatt på elixia følte han sikker litt ekstra på sikkerheten min.

Men når jeg skal brife på forum med et bra løft er det kjipt at det ikke synes helt om jeg klarte det uten hjelp av spotteren. Beste på slike maksløft er å ha en sterk mann på hver side klare til å ta imot stanga om den skulle plutselig droppe. Men ikke alltid man har dette tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til mange her, så er jeg mest stolt over at jeg greide å løfte hantler på 12 kg på skrå benkpress i går :p Måtte riktignok gi meg etter 6 reps da, men det går braaa.

Er også stolt over at jeg greide 2x40 meter waiters carry med 6 kgs siden jeg har skulderproblemer.

Jada, jeg er veldig svak i armene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

hva skal jeg si, er jo langt under dere andre her i løft etter kropps vekt.

veier des 127kg i pølse vekt. men trent 6 mnd etter 4 år pause

fornøyd med 195kg i mark, etter en 8 på 160kg.

og fornøyd med 135kg i benken etter en runde på 120/8 og 130/3

fornøyd da med og kjøre en 5 med 50kg i skråbenk etter på

og maks på 170kg i knebøy.

men masse bra her til små krops vekter alså, serisøst inponert

Men jeg kommer tilbake med høyere tall, må jo holde på litt først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt nybegynner innenfor styrketrening jeg, og er igrunn stolt over å i det hele tatt klare stanga i benkpressen (er ikke såå mye å skryte av, men det er jo en start:P) og så starta jeg på 100 kg i beinpressen :) Ikke så mye å skryte av i forhold til alle andre insane folka som er her, men en dag... en dag skal jeg også ta masse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...