Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg curla 3 x 5 rep 20 kg her om dagen.. :p Haha, ikke noe annet var ledig enn den vanlig knebøystanga så da gikk jeg løs på den. Ikke noe massivt antall av kg, men jeg jukser ikke når jeg løfter og jeg klarte bare 15 kg før.. Litt stolt :D

Først trodde jeg du snakka om 20 kg per hånd :eek: (er egentlig litt letta over at det ikke var det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ta hammercurl sittende i skråbenk med albuene rett ned så regner jeg med vektene må litt ned. Selv liker jeg ikke vanlig stående hammercurl da det er så lett å jukse når det blir litt tungt og da trener man like mye skuldrene som biceps.

Men tviler ikke på at du er sterk Fighter. Er jo sykt imponerende de andre løftene dine også :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende. Har aldri curla vanlig heller jeg :p

Hmm, ja.. jeg vet ikke. Jeg trener med 25kg's manualene med hantler, og 60kg3x10 med stang, så enten er det bare meg eller så må man gå ned på vektene fra stang til manualer..

Edit: Ser jo nå at du trener med 10kg's manualer i hantelcurl - Jeg er lettett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ok - så det er vanlig å ta mer i hammercurl? Kanskje jeg skal prøve den øvelsen da! Nei siden det såg ut som du hadde rundt 30cm på bildet du la ut i første posten regnet jeg med du hadde vokst ekstremt siden du nærmet deg 40.

Edit: Skrev du at du makset 22kg? Nå blir jeg forvirret her! Du skrev jo tidligere at du trente med 24k's manualer 3x10 ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...