Gå til innhold

mmortis86

Medlemmer
  • Innholdsteller

    143
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mmortis86

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ja, men nå er poenget at frontbøyen personen her spør om hjelp til, så veldig bra ut. Heller ikke noe fare for skade om hun fortsetter slik. Det som var hele spørsmålet. Slik det ser ut som hun er bygd,ville det vært umulig å satt seg helt ned uten knevandring framover. Tidligere i posten var du så kvass som å si at: "Når du går ned så skal ALDRI knerna gå over tærna, helst ikke gå frem i det hele tatt" . Altså om en kunde klarer å kjøre fine naturlige frontbøy under paralell, med en rak rygg,tyngden på hæla, og knærne går framover, så gjør jeg da vel det. Om frontbøyen ser helt forferdeli
  2. 1: Jenta ville ha hjelp til Frontbøyen sin, hun ville ikke bytte ut frontbøyen med utfallsvarianter eller noe, bare fordi det muligens er mere skadeforebyggende. Hun tar heller ikke noe 300kgs frontbøy som du sier ovenfor. 2: Du sier i starten av denne diskusjonen at alle coacher som kan sitt vil være enige, hvem er det du snakker om da? Det sier seg litt selv at Louie Simmons, tidenes største fan av ultra wide boksbøy sier dette. Mens velkjente styrkecoacher som Tony Gentilcore, Cressey, Robertson, Tuminello, osv bekrefter dette som en myte. Jeg tørr å påstå at de sistnevnte er større for
  3. Jepp. Det blir jo også helt feil å si at knærne ALDRI skal gå over knærne, og helst ikke framover i det hele tatt? Hvor har du fått dette fra? Ja, det vil være gunstig for noen med kneproblemer / skade, og beholde vertikalt leggbein best mulig, men det gjelder ikke alle. Prøv å se på noen som løper, eller går opp ei trapp, eller går i fjellet med tung sekk. Så prøver du å gjøre dette uten at kneet vandrer framover, og over tærne dine, lykke til! Og: Head, Shoulders, Knees Over Toes | | Tony GentilcoreTony Gentilcore
  4. 1: Her har du i mine øyne nesten perfekte frontbøy: 2: Hans Rune: Her har du Eric Cressey som du referte til før i posten, tar frontbøy: Helt klart at han også har god knevandring over tærne..,
  5. Uten tvil! Dropkick Murphys - shipping up to boston
  6. Som oppvarming kan du kjøre denne: Aktivering av glute medius
  7. Stor omelett og en digg porsjon havregrøt!
  8. 600g mørbradbiff, grønnsaker,cottage cheese, avocado og en frekk plomme!
  9. I og med at det er maksløft så blir teknikken so-so. Men du ser jo selv på din egen video at ryggen er langt fra 100%, OG at du krummer mye? Få spent opp ryggen helt perfekt før løftet ihvertfall, brystet opp. skuldra ned og bak, stram latsa, nøytral nakke! Ikke overdriv lockouten så mye heller. Ta film av en vekt med ca 5RM , og sleng ut også =)
  10. Eventuelt også: Maximum strength - Eric Cressey Show & Go - Eric Cressey
  11. Du må få ho Du må få hoften din lavere. Ryggen er nesten paralell med gulvet når du løfter, noe som også gjør at ryggen din ikke er strak... husk også en mere nøytral nakkeposisjon. For å være klar over det spennet du bør ha i ryggen før du løfter så kan det hjelpe å legge seg flatt på gulvet med arma forran seg, løfta armer og bein opp samtidlig, og kjenn hvor oppspent ryggen din er.
  12. Sumo synes jeg selv er grei?, men "wide grip" rack-pulls beveger stanga seg litt "ut over knærne" på vei ned ser jeg!
  13. Om du skal ha gode sko til all slags trening, ta en titt på inov-8 www.barefootshoes.no
×
×
  • Opprett ny...