Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var litt stolt i går, fordi jeg har ikke trent seriøst på en stund og ikke veldig ofte. Men de siste to-tre ukene har det vært bra. I går så prøvde jeg meg på 100kg i benk, og det gikk ganske så lett. Så i dag er det ned å prøvde seg på 105, og ikke 110 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ære for Plyo:

Jeg bad fyren som spotta om å slippe stanga, men i det jeg begynte å senke den ned var han faen meg nær den igjen. Han lovte derimot at han bare såvidt var borti og ikke slik at det var til noe hjelp.

Nå har jeg så vondt i muskelfestene til pec.major at jeg tenker jeg tar det litt roligere med bryst-treningen framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førte gang man løfta 100kg i div øvelser husker man jo alltid godt :)

Ellers så er det første gang jeg persa med 200kg i bøy og mark som er stolte minner :) Neste blir vel 300 raw! Om en god del år! :p

og må faen meg snart få naila 180 i raw benk!

Ellers er det vanvittig mye bra løft dere kommer med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ære for Plyo:

Jeg bad fyren som spotta om å slippe stanga, men i det jeg begynte å senke den ned var han faen meg nær den igjen. Han lovte derimot at han bare såvidt var borti og ikke slik at det var til noe hjelp.

Nå har jeg så vondt i muskelfestene til pec.major at jeg tenker jeg tar det litt roligere med bryst-treningen framover :)

Livsfarlig å la folk løfte sjælv. Heftig vekt btw :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 2 år siden tok jeg bare 35kg i knebøy før jeg måtte stoppe å trene bein. Før november i år hadde jeg ikke trent bein i det hele tatt pga hoftesproblemer. Den siste mnd i år har jeg økt til 70 kg i knebøy :) Pluss mark som jeg nesten aldri har tatt, er på 70 kg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollega på Sjølyst var så glad for å ha tatt 200kg i markløft uten reimer, belte eller magnesium.

Så jeg varma opp litt. Ropte på han og dro 205kg på samme måte bare for å være litt kjip, hehe.

Må innrømme jeg sleit med grepet. Glapp stanga på første forsøk. Men etter å ha tørket henda godt med papir så gikk det.

(Løfter godt over 200 om jeg får ha reimer og belte på, men dette var altså uten noe som helst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke om å løfte flest kg, men å jobbe hardest og gi alt det man har ;)

Gratulerer.. Sett deg et nytt mål og stå på videre :)

Takk!! Det var fint sagt :) neste er 50kg vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...