Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er fornøyd med 8 #220 i mark (touch and go), 8 #140 i benk, 1#210 i bøy, 23 reps med kroppsvekt i chins. Samtidig er jeg også kry over en tid på 13min17sek på 3000 meter;)...kroppsvekt: 100 blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i går faktisk det! Holdt meg til knebøy i Smtih grunnet kneskade og frykt for "fri" knebøy.. Så hadde jeg første PT time i går, og da skulle jeg ta ekte knebøy mens han spottet meg, ellers hadde jeg aldri turt!

Og jeg tok 50kg x 10 * uten egentlig noen særlige problemer wiiii, kommer til å leve på denne følelsen i flere uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine løft blir latterlige iforhold til halve forumet her, men mine beste treningsløft pr dags dato er: 2 sett på 40kg hantler sitte skulderpress 10rep, 10 rep 2 sett 50kg skråbenk hantler, 165kg 4rep markløft... :p ikke særlig iforhold til resten..

Hva de andre løfter skal du ikke tenke på:) Vi må alle starte en plass og du har berre deg selv å konkurer med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva de andre løfter skal du ikke tenke på:) Vi må alle starte en plass og du har berre deg selv å konkurer med;)

Selvfølgelig, vel.. løft som nedtrekk og alt som har med bein å gjøre, samt biceps curl.

Ikke mine sterkeste områder.

Klarer fint 100 kg i knebøy, regner med jeg skal kunne ta 8 reps på 120 kg, men har ikke sjekket.

i nedtrekk trener jeg med ca 70 kg, og i biceps curl tar jeg ikke mer enn 30 kg (stang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...