Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

460 kg x 6 i benpress er jeg fornøyd med, selv om jeg ikke har tenkt til å stoppe der :) var ganske glad når 150kgx8 i markløft gikk opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest fornøyd med?

Hmm, Er ikke fornøyd før det ikke er vekter på gymmet! Uansett, kroppsvekta er 90kg ca. Markløft 230-240. Frontbøy har jeg utelukket samt knebøy etter en liten skade i kneet , But i keep it up med knebøy trener med 120kg så det ikke skjærer seg i gjenn. Så er det jo benkpressen: ca 140-150 på de "gode" dagene.

Chins og dips er jo tingen, dips og chins kan jeg ta en del av især dips.

Konge øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Innen jula skal du ha opp 200, så du må bare jobbe på snuppa! ;) og prøve på minst 175-200 kilo sammenlagt.. 45 i benk, 75 i bøy, og 80 i mark! *gnisegihenda*

:eek:

Jaja, er bare å sette i gang da:D:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fitnesss

En del sterke jenter her på forumet, men bare morro å ligge under noe så våkner konkurranseinstinktet kjapt!:D beste løft: 130kgx6rep (2 ganger min kroppsvekt :D) i knebøy forrige uke og 125kgx5rep i markløft i dag. Bare skal(!!) opp på 140x6 i bøy, men må nok invistere i støttebånd til knærne først! Noen som vet om en bra bettside ned slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fitnesss

Må kanskje legge til at det løftet jeg hadde størst lykkerus etter, var når jeg pluttselig innså at jeg kunne klare mer enn 60kg på siste settet i bøy, å spratt rett opp til 80kgx8rep (3 med hjelp), daa følte jeg meg som superwoman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...