Gå til innhold

Solarium


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig er jeg ganske nysgjerrig på om det har blitt noe enighet i hudkreftdebatten, eller om man har kommet fram til en fin grense for det hele.

Ja er det jeg også.. Men jeg gidder ikke å bruke penger på noe som forsvinner fort på meg uansett :p

Men jeg har litt tro på at man blir fortere rynkete. Men det gjelder også vanlig sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GTL uten T? Neidu, den går ikke..

Ja, tar sol iblant.. Morraspinning og en liten styrkeøkt etterfulgt av en liten lur i solariumet er en uslåelig kombinasjon!:cool:

Living the lifestyle.

Jeg tar når jeg gidder, men jeg blir ikke spesielt brun da.. jeg blir bare litt mindre blek :) Hvis det skjer noe spes slår jeg til med en kombinasjon av solarium og self-tan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang i uken. En sjelden gang blir det to. Syns hele solariums-debatten er en feil framstilt greie. Hva er det som er så gale? Så lenge man tar sol med måte, og aldri blir brent. Det er da du blir rynkete, og faren for kreft blir større. Hver eneste liten rødhet i huden er big no-no :) Gud så lei jeg er av at folk sier "ååå du kommer til å få hudkreft", bare fordi jeg har litt farge på kroppen. Folk har forskjellig hudtype, sånn er det bare, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja inni mellom :) spesielt visst jeg er litt slapp og kjener meg litt uggen så syns jeg det er deilig. men man skal ikke avfeie debatten om hudkreft og rynker helt. solarium er sterke greier å man bruker sjelden solkrem i solarium. Man får jo tross alt samme brun farge på 30 min som flere timer på stranden.. og at mye solariumbruk gir rynker er et faktum ikke en myte. å så er det jo debatten om føflekk kreft som hærjer.. men mange leger anbefaler litt sol å det har jeg tro på :thumbsup: sol er ikke farlig, men i store mengder skadelig på flere måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...