Gå til innhold

Effy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    102
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Effy

  1. Sjokoladesmak, 600 g, tatt 4 porsjoner av den så er mye igjen! Selges i Oslo området, kan sendes hvis du selv betaler porto.. 231 ny, selges for 150:)
  2. Joggetur i sola nå Håper energien strømmer på etter den turen, så jeg orker å lese mer til eksamen!
  3. 40 g glutenfrie havregryn med en dæsj vann i mikro'n også en ss pianøttsmør og sukrin, pluss 2 ss lakseolje og en sukkerfri redbull! Ikke den mest proteinrike frokosten akkurat, men får da i meg nok resten av dagen så det må jo gå bra
  4. Ser det er mange her med masse energi og alt går så bra, det er vel ikke unormalt å bli svimmel å slapp? Føler meg ikke akkurat i tipp topp form om dagen for å si det sånn. Følger oppskriften med 2,5 protein pr kg målvekt=150 g ca, ligger på rundt 30-35 g fett der dette er inkludert to ss med lakseolje, vet det bare står en i oppskriften, så evt kutte en ss. og ca 15 g karbs. dette resulterer i noe sånt som 900-1000kcal om dagen.. Hadde to refeeds måltider på søndag og skal ha igjen nå til søndag, er på dag 11 btw.Tenkte 3 uker, men det energinivået her og jobb på sykehjem og skole kjenner jeg
  5. Ekte starbucks på gardermoen
  6. M1 en boks mager kesam med 40 g havregryn og en del blåbær, pluss en proteinshake M2 Starbuckskaffe mocca da, fillern! også en skyr M3 to glutenfrie wraps med 200g karbonadeig og mais M4 en kyllingfilet og to søtpoteter med rød pesto:thumbsup:
  7. Prøv med en stepkasse på beinet foran også vanlig benk på beinet bak, synes det er mye bedre
  8. Åh, nå fikk jeg lyst på mere is!
  9. Fuck! en boks ben & jerry ALENE i leiligheten på en fredag! vet ikke om det er mere TRAGISK enn en synd, men ja! fortjente den litt da, har ikke spist sjokolade eller søtsaker på 3 uker OG jeg fikk B på eksamen Det var dagens unnskyldninger;)
  10. Jeg sliter litt sjæl, men magesekken begynner å bli større nå, så nærmer seg veldig det kcal nivået jeg skal på! Jeg tar to ss med lakseolje og vips så har du nesten 200 kcal. Kan du ikke drikke laktosefri heller? For det å bruke melk istedet for vann er jo gull! Eller så spiser jeg ofte 50 g havregryn med en boks cc og 30 g rosiner - ca 600 kcal og ikke så syykt mye mat.. Proteinpannekaker og forskjellig proteinbakst er også å anbefale
  11. Arg! Ble stoppet fra Iherb! Bestilte nå fra Bigvits, så krysser fingrene:thumbsup:
  12. Effy

    PF oppskrifter

    Jo, men sånn ellers synes jeg det er midt i blinken! Som tidligere bulimiker vet jeg at det plass til noen liter nedi der, bare man tøyer litt;) Tenkte å øke måltidene med 100 kcal til uka også 100 til etter det! Søtsuget er jo totalt borte, har ikke lyst på sjokolade eller noe!
  13. Effy

    PF oppskrifter

    Spiser 3 måltider med 600kcal hver, og til nå har jeg måttet droppe grønnsaker, for de tar jo plass i magen men har jo ingen kcal:p Begynner å komme seg nå da, men sliter litt fortsatt! Skal opp i kcal etterhvert, men ikke helt enda! Men uansett, så er det jo bare å legge ut noen oppskrifter, så kan jeg jo krympe de;) Er så lite oppfinnsom i matveien, men tenkte å ta en tur til sverige og se om det var noe glutenfrie hamburgerbrød/rundstykker eller noe snart, så jeg kan spise burger!
  14. Effy

    PF oppskrifter

    Følger PF og trenger hjelp til noen gode måltider, for går mye i det samme hos meg om dagen. Jeg for min del lurer på oppskrifter med ca 600 kcal i, og helst noe i nærheten av fordelingen p/k/f 40/40/20.. Glutenfritt er også fint;) Håper på noen gode forslag, for er litt lite oppfinnsom og orker ikke sitte flere timer på diett.no og regne meg frem! HEEELP!
  15. Vi hadde han heldigvis bare litt Men synes det var litt teit å slenge ut sånne påstander, for det er jo ganske mye som sier det motsatte, men blir litt i tvil et par sekunder når det kommer fra en lege:p Jeg skal snakke med ernæringsfysiolog i morgen, fy søren hu skal få gjennomgå ang den frokosten ihvertfall! Skal pugge kilder og forskning og det som er! Makan! Hvorfor kan ikke fagfolk være oppdaterte??
  16. Har bestilt kreatin monohydrat fra Iherb, av merket now foods. Det er GMP godkjent, men står under kommentarer at det er visst fra Kina? Burde jeg heller kjøpe et annet merke, for det kan vel være litt dårlig kvalitet? http://www.iherb.com/Now-Foods-Sports-Creatine-Monohydrate-100-Pure-Powder-2-2-lbs-1-kg/535?at=0 En foreleser jeg hadde sa når vi hadde muskelfysiologi at kreatin bare var tull. han sa at det får kroppen til å holde på mer vann og da veier man mer, og når man da gjør kroppsvekt øvelser løfter man jo tyngre også slutter man og da har styrken økt. Ikke pga kreatin, men fordi
  17. Hehe. Det skal nok la seg gjøre! Får heller bruke litt mindre penger noe annet;)
  18. Hvorfor det? Så lenge jeg tar bcaa kan jeg vel ha spisevindu fra 12-1 til 9 tiden? Trener kl 6 to dager i uken, resten enten etter første måltid eller ganske rett før første måltid..
  19. Hei! Orket ikke lese lenger enn til side 13, så beklager om det er spurt om det samme før! Følger PF nå, med 40% karb og protein og 20% fett. Ligger på 17-1800 kcal på treningsdager og 1500 på hviledager, som er hver 4 dag. 20% fett er 38 g og jeg har til nå droppet lakseoljen fordi det ikke er så mye fett å gå på. Burde jeg heller ta to ss med lakseolje om dagen og ikke være så nøye på det fettet, så lenge kcal er riktig og jeg får i meg 2g protein pr kg? Lakseoljen er av merket activate btw. Trener kl 6 om morgenen en del dag og tar da BCAA. Kjøpte i pilleform før jeg fikk tenkt meg ord
  20. Haha! Gøy at noen tar opp det temaet Hadde noe av det samme problemet selv, da jeg gikk på yoga, men mitt problem var at under noen øvelser kom det skikkelig fittefis! hahahaha. jeg dævver av å tenke på det, men man kan jo ikke noe særlig for det da! Kleint er det uansett!
  21. Hei! Har fått satt mitt program av en PT på mitt treningssenter, men er litt usikker på om det er optimalt! Dag 1 Bryst og Rygg Benkpress Low row smalt grep Nedtrekk Skråbenkpress med manualer Roing i apparat Dag 2 Bein Beinpress Leg curl Leg extension Hip abductor og adductor - denne er med fordi det var ganske stor forskjell på innside og utside lår i styrke- bra nå Sittende legpress Utfall Dag 3¨Biceps, triceps og skuldre Bicepscurl Triceps nedtrekk med tau Skulderpress med manualer Omvendt pecdec sidehev lignende i apparat Bicepscurl pronert Franskpress med
  22. Skriver inn syndene mine på forhånd, for denne helgen ender nok ikke bra! Skal på hyttetur med familien og noen andre familier, der jeg ikke bestemmer hva som skal spises, så ikke stålkontroll på inntaket. PLUSS at når vi skal kose oss, ja da kjører vi på med mengder godteri ( vi skal i tilleg til Sverige, hei smågodt!) og masse alkohol! Skal holde meg unna alkoholen, men om jeg holder meg unna alt godteriet, det er nok heller tvilsomt! Satser på at en dag i barnebakken med snowboard ( Bare prøvd en gang før) brenner litt kcal, så det ikke blir så altfor ille! Faen!
  23. Men nyt din siste glutenholdige tid hvis du kan da! Spis masse boller, baguetter, all gjærbakst og drikk MASSE øl! Hehe. Da jeg fikk beskjed om om at jeg hadde det, tok jeg en hel helg hvor jeg drakk masse tuborg og spiste alt mulig jeg ikke kunne spise igjen, eller som ihvertfall ikke smaker noe i nærheten så godt! Sykt vondt i magen, men 100 % verdt det! :thumbsup:
×
×
  • Opprett ny...