Gå til innhold

Solarium


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar en del sol om høsten og vinteren . Finnes ikke noen bedre energibombe enn å ta ei god styrkeøkt, gå i badstuen og en halvtimes sol etterpå :) Jeg er heldig, skal ikke mye til før jeg er brun, og fargen henger i en god stund også. En føler seg mye bedre etterpå da. Ihvertfall gjør jeg det :) Men når det er sagt så skal det taes med måte , synes ikke det er noe pent om en blir for brun heller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

En ytterst skjelden gang. Men bleik som jeg er, blir jeg en rosa gris etter 4 til 6 minutter. Må også dekke til huden på de mest sårbare områdene. Tenkte ikke på det i begynnelsen, så natten etter at jeg hadde tatt solarium i drøye 4 minutter var nærmest søvnløs. Innsiden av lårene mine var svidd!! Selv aloe vera var til liten hjelp...:cool:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar sol 3-4 ganger i måneden fra senhøsten - tidlig vår for å letne på humøret av mørketid, men det blir knappe 15 min hver gang. Trenger ikke mer. Jeg er så og si like bleik hele året uansett hvor mye jeg oppholder meg i solen. Jeg trodde jeg var blitt litt brunere etter å ha stått som sikkerhetsvakt 12 timer i solen i 8 dager i strekk, men det viste seg å være festivalstøv og -skit når jeg gikk inn i dusjen... Den eneste fargen jeg hadde fått var rød på ørene (med en knallhvit stripe på tvers etter å ha måttet teipe fast sambandet) og den rudolfnesa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Soler meg vel oftere enn gjennomsnittet vil jeg tro. Nå er jeg inne i en periode hvor jeg tar sol ca 2 ganger i uken, for å få litt farge. Etter det blir det vel bare en gang for å holde fargen ved like. Har aldri vært så bleik etter sommeren som jeg var i år! Solen kom aldri til Sunnmøre:(

Føler meg rett og slett ikke vel når jeg er bleik, for jeg blir ikke hvit slik som mange andre, jeg blir lysrosa:confused: Det er helt sikkert mange som er i mot å ta sol så ofte, men jeg ligger aldri så lenge at jeg blir brent, om det hjelper:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...