Gå til innhold

Rebella

Medlemmer
  • Innholdsteller

    145
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Rebella

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 27. des. 1987

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://instagram.com/rebeccmi

Nylige profilbesøk

1 270 profilvisninger
  1. Varm opp ordentlig med squat-to-stand og yogaplex + avalserte yogaplex, da tøyer du hamstrings. Andre ting du kan gjøre er glutebridge med strikk eller side steg med stram strikk for å aktivere kontakten med rompa. Ellers er jo coremusklaturen din avgjørende, godt spenn er viktig - da tipper du ikke forover. Uttøying av hamstrings går mer på å slippe at hoftene trekker seg sammen i dypdeposisjon. Kanskje frontbøy er et godt alternativ? Da blir man automatisk mer oppreist... Eller så får du jobbe med spenn og core. Press skuldrene bak, bryst opp og stram magen ordentlig! Kjør bøy inntill ve
  2. Hva med å bytte ut noen øvlser i 2splitten? bulgarsk splittknebøy, frontbøy, gobletsquats og eventuelle isolasjonsøvelser for rumpa er jo gode øvelser man bør bra med seg på beindager i tillegg til de tunge baseøvelsene. Evt kjør sumo-mark og boksbøy en stund for å styrke glutes og bakside enda mer - for variasjonen sin del. Kanskje dele det opp fullstendig mellom under og overkropp? Kun bein og kun overkropp de to dagene, istedet for både og som du gjør.. Se om det hjelper? Ellers ser du flott ut btw
  3. Nå er det sånn at man ikke har rettigheter til å selge de videre... Og 2013 versjonen (om en er tilgjengelig lenger) bør være lavere priset enn 2014 som er en forbedret utgave...
  4. Det er rett og slett fordi det er enkelt og at jeg spiser halvparten av måltidene mine på jobb. Så jeg fikser pålegg før jeg drar og har knekkebrød i skapet nemlig Og fordi det er godt så klart. Men jeg skal sjekke ut linken. Har iallefall lagt til frukt to ganger om dagen nå, så det går ok så langt
  5. Rebella

    Spiser for lite?

    Hei alle sammen :-) Jeg trenger hjelp. Jeg mistenker hardt at jeg spiser for lite mat.. Problemet er at jeg rett og slett blir stappmett. En normal dag er: 2egg og smøreost på knekkebrød til frokost cottagecheese og noe nammenam av bær eller nøtter til lunch Middag kan bestå av kylling og bacon med grønnsaker og salat Og sjokkomelk. Ellers går det i vann og kaffe. Hender det kommer et lite snacksmåltid til... og det er det jeg klarer. Jeg får bare vondt av å presse på med mer mat. Jeg trener ellers styrke tre ganger i uka og det har gått bra ....til nå. Det skjer ikke noe len
  6. Jeg tok min siste røyk i går. Aldri har jeg sloss mer med meg selv...

    1. Glennis

      Glennis

      Fantastisk! Dette fikser du!

  7. De 5 beste tipsene for å gå ned i vekt og fettprosent - Fitnessbloggen : Styrketrening er med og opprettholder muskelmassen din ved vektreduksjon. Dette er viktig for hvileforbrenningen, for sammensetningen mellom muskler og fett og for å opprettholde styrke til å gjennomføre dagligdagse gjøremål. Du vil også ha en metabolsk fordel på grunn av energien som brukes i fordøyelsen av protein (som nevnt tidligere). Så har du om et mål om å se best mulig ut når du har kommet ned til ønsket vekt? Da er styrketrening noe du ikke kommer utenom. 4-12 repetisjoner og 2-4 sett på baseøvelser som kneb
  8. 7 viktige punkter for en velykket vektreduksjon - Fitnessbloggen
  9. Du trenger ikke å gå ned i vekt for å bygge muskler, du går ned i fettprosent av å bygge. Jeg veide 55kg, nå veier jeg 51,5. Og da har jeg lagt på meg muskler faktisk. Men jeg er for liten da.. soms agt har jeg gått ned ufrivillig. Muskler spiser fett! Om du spiser riktig
  10. Skjønner. Det finnes vel veldig mye på nettet vil jeg tro. Selv spiser jeg store måltider og unngår småspising. Spiste feks nettopp en stor posjon chili con carne med salat og la til et kokt egg. Det var lunch. Du må passe på å få i deg nok mat til hvert måltid. Jeg spiser meg så mett at det nesten gjør vondt, igjen spiser jeg ikke noe før neste måltid igjen da. Og jeg tar noe kort og godt før og etter trening de dagene jeg trener i tillegg for å få nok energi til å prestere. I kjøleskapet mitt er det alltid: cottage cheese, jalapenjoost, sopp, gulrot, brokkoli, squash, mozarellaost, aube
  11. PS. jeg trener markløft med stanga inntil kroppen på et hvert tidspiunkt, hvor jeg nesten setter meg helt ned når jeg har kommet over knærne. Det bråker ikke i det heletatt og er helvettes så tungt.
  12. Hva i hel...? Er det ikke et treningssenter da? Blir så overgidd av "treningssentre" som oppfører seg som en datingservice hvor folk skal stå og henge og glane på hevrandre. Det er da meningen at man skal trene hardt og bråke og holde på! Selv høres jeg ut som en fødene dame i blandt, og jeg forventer å få lov til det! Grrrr!
×
×
  • Opprett ny...