Gå til innhold

Fritt frem for testing på treningssentre


SlayerDad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er ikke for fri flyt av doping og er ei heller en bruker selv, men det å skulle teste voksne mennesker for hva de velger å putte i kroppene sine er tyranni. Om vi ikke engang kan velge selv hva kroppen vår (som VI eier) skal innta så er vi alt annet enn frie.

Når barn/ungdom inntar dette i uvitenhet om konsekvensene så ser jeg at man bør gripe inn, men voksne mennesker er voksne nok til å ta dette valget selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er kraftig motstander av doping generelt, synes jeg dette er klovnete. Folk må få gjøre som de vil, sålenge det ikke direkte påvirker andre.

Amen! Hva folk gjør utenfor gymet gir jeg "f" i så lenge de oppfører seg på gymet. Til nå er det jo lov å bruke også, helt til det blir forbudt. DA er jeg enige om at de kan teste deg når som helst på gymet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det hadde vært jævlig fett å bli dopingtestet (vel, bortsett fra at pre-wo jeg bruker inneholder dmaa:E) siden til og med samboeren min tror jeg juicer :D

Sjæl ass!

Husker det var dopingjegere på gymmet vårt en gang, da bretta jeg opp armene, pressa vektene, begynte med kråpzbyggær teknikk og gryta for alle repsa. Desverre blei jeg aldri testa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet er: På hvilken måte skader det treningssentrene eller medlemmene at enkeltpersoner skader sin egen kropp med dopingmidler? Det har jo objektivt sett ingen betydning i den form av at det ikke har noen kvantifiserbar negativ påvirkning på noen av partene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet går nok på om at utbredt dopingbruk blandt medlemmer kan lede til at senteret kan bli stedet for ditribusjon ved siden av bruk. Trente selv i et nøkkelkortgym før og der ble det funnet dopingmidler i søppla i garderoben.

Hensikten med dette er ikke å svekke dine rettigheter som medlem, men heller prøve å luke ut en ukultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet går nok på om at utbredt dopingbruk blandt medlemmer kan lede til at senteret kan bli stedet for ditribusjon ved siden av bruk. Trente selv i et nøkkelkortgym før og der ble det funnet dopingmidler i søppla i garderoben.

Hensikten med dette er ikke å svekke dine rettigheter som medlem, men heller prøve å luke ut en ukultur.

Nøkkelkortgym vil nok være den sentertypen som i lavest grad vil innføre dopingtesting. Det er jo gjerne disse som lever av broilerklientellet også. Uansett skal man være rimelig fucktard om man omsetter dopingmidler direkte på et treningssenter. Selv jeg som ikke engang er hobbykriminell ser at det er en svak strategi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forslaget syntes jeg er en dårlig måte å løse et tilnærmet fraværende problem på. Kurere forkjølese med atomvåpen på en måte. Hensikten må være å ikke gjøre ulovlige substanser tilgjengelig for Ola Dunk når han stikker på trening, fordi Ola Dunk ikke vet hva han får, eller hva det handler om. Spesielt hvis Ola er 15-17 år, og vil bli schvæær. Det finnes alltid en eller annen som er ute på sykkeltur på treningssenterene, men det er gjerne de mindre sentrene. Som nevnt i en tidligere post her, er det er gruppe som sannsynligvis ikke vil taes med i denne "kampanjen". Dessuten vil treningssenteret bare være en rektrutteringsarena, så man trenger ikke å ha med seg varer dit, bare finne kandidater og tilnærme seg dem på et senere tidspunkt.

Som McBain sier. Dette tiltaket tar utgangspunkt i et metode som er urealistisk, og har dermed ingen gode sider, bortsett fra at det er holdningsskapende, men man trenger ikke disse tiltakene for å endre holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...