Krembolle Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Melkesjokoladepudding, diverse smågodterier, brødskive! :D I regret nothing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ove_68 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 En boks Ben & Jerrys Chunkey Monkey, med en pose Sørlandschips som tilbehør... playfair90, stingi og -Fredrik 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fredrik Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 En boks Ben & Jerrys Chunkey Monkey, med en pose Sørlandschips som tilbehør... Ahhh... Søtt + salt playfair90 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mursteinen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Spiste en hel dansk wienerstang (den typen man får kjøpt på Meny) og kjeks av ukjent merke, haha. Meget godt hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 SMÅGODT! Og så på en mandah da gitt Afterall, mursteinen, Aurelius og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Vilje Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kakao... Say no more Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioso Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Taco fredag, Burger king stor meny lørdag og kebab på søndag! :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalyn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jaja.. Da ble det ca. 1/2liter (lett)is med masse fryste blåbær, sjokolade, en stooor hjemmelaget raw-sjokoladecookie og questbar mer enn dagsbehovet i dag da Dessert-prs 2 fikk jeg veldig lyst til og dele med dere: [ATTACH]124595[/ATTACH] Likte godt den cookien altså! Laget på 3min på slump: Mandelmel, go'lean honey crunch, sjokolade-gojibær, vann, sukrin gold og yaconsirup. playfair90, stingi og AaAaAa 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaAaAa Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jaja.. Da ble det ca. 1/2liter (lett)is med masse fryste blåbær, sjokolade, en stooor hjemmelaget raw-sjokoladecookie og questbar mer enn dagsbehovet i dag da Dessert-prs 2 fikk jeg veldig lyst til og dele med dere: [ATTACH]124595[/ATTACH] Likte godt den cookien altså! Laget på 3min på slump: Mandelmel, go'lean honey crunch, sjokolade-gojibær, vann, sukrin gold og yaconsirup. Syns ikke noe om at det blir lagt ut slike bilder.. Ikke nå som jeg straks er på vei til jobb og ikke har mulighet til å lage noe lignend selv Det så skikkelig godt ut, og jeg fikk veldig lyst på Amalyn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 har maks lyst på en Guinness eller to, but gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaainz hehe #firstworldproblems playfair90 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afterall Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 har maks lyst på en Guinness eller to, but gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaainz hehe #firstworldproblems En Guinness eller to er vel neppe særlig negativt for gains. playfair90, melis1988 og Synan 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrsyre Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvorfor selger de pepperkaker til bare 8 kr boksen? Afterall og Helluuu 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stingi Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Sverige tur. Enough said. melis1988, Langsiktig, Martbart og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grether Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Har kjøpt en boks med nøtter i løsvekt. Den blir nok vekke i løpet av kvelden! + en stevia kokossjokolade(liten) dårlig samvittighet ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 SMÅGODT! Og så på en mandah da gitt Jeg hadde også smågodt på mandah Krembolle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixit Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Da var det min tur! En hel boks dream karamellbrownieis og 7 questbarer chocolatechunk! Utrolig deilig, men huff stakkars kropp, proteinsjokk deluxe tenker jeg. I tillegg en stor skål havregrøt, suppe og noe annet knask i løpet av dagen. Alt er spist med god samvittighet Felicie, SterkBalanse og Helluuu 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Godt å høre at noen koser seg med god samvittighet - trist at andre freaker ut av et eple og et par nøtter over kaloribudsjettet Selv koser jeg meg med noe godt hver helg, ofte i alt for store mengder. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser og har fortsatt et litt tvangspreget forhold til mat, men har alltid unnet meg noe på lørdager og det tror jeg har vært veldig godt og viktig for meg Viktig å bare skru av samvittigheten av og til - bestemme seg for at nå er alt greit. Selvfølgelig bør man ikke fråtse og forvandle hver lørdag til en syk overspisingsrutine, men å kose seg og spise "nei"-mat er viktig for både kropp og sjel stingi, Hugo2, Helluuu og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalyn Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Godt å høre at noen koser seg med god samvittighet - trist at andre freaker ut av et eple og et par nøtter over kaloribudsjettet Selv koser jeg meg med noe godt hver helg, ofte i alt for store mengder. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser og har fortsatt et litt tvangspreget forhold til mat, men har alltid unnet meg noe på lørdager og det tror jeg har vært veldig godt og viktig for meg Viktig å bare skru av samvittigheten av og til - bestemme seg for at nå er alt greit. Selvfølgelig bør man ikke fråtse og forvandle hver lørdag til en syk overspisingsrutine, men å kose seg og spise "nei"-mat er viktig for både kropp og sjel Så enig der! De gangene jeg har vært dritings (les: drikker sjelden) så har alt av snop og godteri vært ikke mindre enn supert :happy:! Fantes ikke samvittighet da nei! Felicie og Helluuu 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 hahahahah fuck. Fullførte matloggen for igår, right. La til 2x Guinnes, 1x Ringness bullshit. Trodde jeg kommer til å havne på 4000 kalorier området. Neida. Totals: kalorier 2,872karbs: 300fett: 70proteiner: 182 Havna nøyaktig på det jeg skulle havne på, med bare -40gr protein. Ikke verst for en "kveld ute" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessaddict Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 IDAG DERE!! Har jeg syndet!! Har bakt en dobbel kake som for det meste består av smør og GJETT om deigen var god *vann i munnen*. Når man baker her i hus må man smake på både deig g glasur til en hvær tid:)))) etterfulgt av en goood porsjon pinnekjøtt med masse kålrabistappe til! Jula er offisielt i gang!! Aurelius og Sunni 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.