Gå til innhold

Hvor mye spiser dere?


løvetann

Anbefalte innlegg

Har ikke peiling. så lenge jeg veier det samme så er jeg i balanse. spiser på øyemål. Om min energibalanse er 2-3 eller 4 tusen er meg klinkende likegyldig.

Men det jeg vet er at hvis jeg vil opp i vekt legger jeg til 500 kcal ca på det jeg allerede spiser. vet ikke hva totalen blir men tenker 500 mer. vil jeg ned tar jeg bort 500 kcal. et par skiver, litt ris/pasta/potet, og kutter noe fett så er det fjernet. enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666

Spiser altfor lite-_- spiser bare kjøtt til hvert måltid+ca 70gram ris/pasta til middagen denne uken. Ellers har jeg vært på PSMF de siste ukene.. Og skal fortsette på mandagen igjen!

Huff! Men men, ting må jo vekk og gjøre dagen lettere!

Legger seg nok på et litt høyere når 4.packen begynner å komme(ja gjør den nå da:dry:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2800-3500 kcal avhengig av dag

Mann

22 år

170 cm

Vekt: har ikke veid meg på snart én måned. Da lå den på 57 kg, tipper jeg veier 60-62 kg nå

Trener styrke 3-4 ganger i uken. Danser salsa 2 ganger i uken. Spiller fotball 1 gang i uken.

Er ganske sikker på at jeg går opp i vekt, det ser i hvertfall sånn ut på magen.. :p

Hver dag er vel en spisedag. Spiser mye cottage cheese, tunfisk, brødskiver, peanøttsmør, bagels og kylling nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- kaloriinntak (sånn ca) : 2200-2500kcal, sånn ish!

- kjønn: kvinne

- alder: 22

- høyde: 165cm

- vekt: 58kg

- treningsmengde / fysisk aktivitet: styrketrening 5-6g pr uke + 15km sykling hver daf

- går du opp, ned, eller holder du vekten? skal opp!

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? nei, spiser så mye god mat ellers at jeg ikke trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jente

- 19 år

- 1200 på treningsfri dag, 1400 på treningsdag

- 56 kg (har gått ned 7 kg så skal begynne spise mer og trene mer)

- trener styrke 3 ganger i uken (fullkropsprogram), av og til liten kondisjonsøkt på ellipse de dagene jeg ikke trener styrke.

- Har ingen behov for å gå mer ned i vekt, men vil forandre kroppsfasong og for å få vekk magefettet må jeg spise mindre enn jeg forbrenner.

Prøver holde meg mellom 1200-1400 kcal, prøver ha et moderat inntak av søtsaker/chips/sjokolade 1 dag i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan for så vidt nevne at jeg ikke eksplisitt kjører såkalte "spisedager", men har som regel alltid noe godis og snacks i helgen :) Da selvsagt i tillegg til vanlig matinntak, men stapper meg aldri ubehagelig mett på godis slik at jeg blir kvalm og uvel.. Spiser meg god og mett og nyter godsakene med den beste samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaloriinntak ; Gudene vet... ihvertfall bedre enn meg. Vært mye ork å telle kalorier siste tiden

- gutt

- 25 år

- 182 cm

- 96-98

- treningsmengde / fysisk aktivitet ; usikker; akkurat nå er jeg arbeidsledig,men får dratt en del ganger på gymmen da jeg mangler distraksjoner

- Gått ned ca 6 kg de siste månedene, men tar lang tid.

- Jeg er litt snillere mot meg selv på lørdager mtp kos, og så prøver jeg å spise litt ekstra dager jeg har gått ned i kjellern og trent Ellers ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- kalorier: 600-900 (jobber meg oppover!)

- kjønn: pike

- alder: 23

- høyde: 171

- vekt: 45

- treningsmengde / fysisk aktivitet: meget lite nå - vekta skal opp først!

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Relativt stabil de siste ukene hvertfall - men skal etterhvert opp nesten TI kilo.. Sakte men sikkert

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte?hehe... egentlig burde jeg ha spisedag hele uka.. Spiser de matvarene jeg orker å få i meg. Matlyst helt på bunn! Dvs - har jeg lyst på noe så spiser jeg det - problemet er at ingenting er appelerer stort

ojjsann..ikke for å være frekk, men håper du virkelig innser selv at det er alt for lite mat, og har opsøkt hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak Alltid over 3000Kcal, ligger oftest på 4000Kcal

- Gutt

- 17år

- 1.80m høy

- 62kg

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Absolutt null trening. Meste aktiviteten er å gå i trappene på skolen.

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Ligger stabilt.

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Hverdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...