Gå til innhold

Hvor mye spiser dere?


løvetann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jente

21

170

74 kg

Er blytung, men jeg har hørt så mange ganger nå at jeg ser ut som jeg veier rundt 60, at jeg nesten begynner å tro på det selv.

Er kapabel til å spise syke mengder mat, men gjør det ikke (altfor) ofte. No worries.

Spiser ganske greit i hverdagen, også slapper jeg mer av i helgen. Kan tenke meg at jeg ligger på mellom 1500-2500 på en vanlig dag, rett og slett fordi jeg spiser etter lyst og behov og ikke noen "plan".

Så, så enkelt er det :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- kaloriinntak 2400/1680 trening/ikke trening

- kjønn Mann

- alder 28

- høyde 179

- vekt 82

- treningsmengde / fysisk aktivitet Kontorjobb. Trener helkropp 3 dager i uken. Lite cardio. Går noe tur.

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Ned i fettprosent. Beholde mest mulig muskler.

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Ikke direkte spisedager, men hender det blir litt overskudd pga alkoholinntak en og annen helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

- Kalorier: Sist eg logga var det typisk 1900-2300, men det er vel ca. 2 månadar sidan

- Kjønn, alder: Kvinne, 30-årene

- Høgde: 1,72

- Vekt: 62,1 (i morges)

- Treningsmengde / fysisk aktivitet: Kontorjobb, trener ca. 10 økter i veka (styrke, løping/alt. cardio, yoga, svømming m.m.)

- Går du opp, ned, eller held du vekta? Relativt stabilt, men går litt nedover "innimellom"

- Har du etedagar/frimåltid? Evt. kor ofte? Ja, vanlegvis kvar lørdagskveld. Blir som regel litt sjokolade/snacks på kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- kaloriinntak: Sier til meg selv at det bare er 2500, men er nok nærmere 3500-4000

- kjønn: Mann

- alder: 23

- høyde: 177-178

- vekt: 104,5

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Fullkropp 5 ganger i uken

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Ligger vektstabil

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak: Sier til meg selv at det bare er 2500, men er nok nærmere 3500-4000

- kjønn: Mann

- alder: 23

- høyde: 177-178

- vekt: 104,5

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Fullkropp 5 ganger i uken

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Ligger vektstabil

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Nei

Tror ikke stabil vektøkning er det de mener med vektstabil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak: Ligger rundt 2200

- kjønn: Mann

- alder: 37

- høyde: 174

- vekt: ca 81

- treningsmengde / fysisk aktivitet: Styrketrening 2 ganger i uka, ellers opptil halvannen mil gåing med barnevogn. Skal igang med kroppsvektøvelser de dagene jeg er hjemme.

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Skal ned, men varierer litt vel mye

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Ja, en spisedag i uka, men har sklidd ut. Skal stramme inn nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...