Gå til innhold

Hvor mye spiser dere?


løvetann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja mye næringsrik mat der ute, men uten at det skal bli MASSE mat er det bra syntes jeg ♫

hva spiser du egentlig da? jeg sliter litt med å komme opp i kaloriene. Vil liksom spise sunt, så blir ofte litt vell store mengder mat for en liten jente..føler det blir litt teit å trøkke i seg sjokolade eller noe bare for å få kaloriintaket opp :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak (sånn ca) - 3000 +/- litt, kommer an på

- kjønn - mann

- alder - 19

- høyde - 179cm

- vekt - 71/72 kg

- treningsmengde / fysisk aktivitet - trener styrke 5 dager i uken/ veldig varierende

- går du opp, ned, eller holder du vekten? - går oppover

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? - IIFYM:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 2000 til 2500 kcal

- Kvinne

- 27 år

- 167cm

- 57 kg

- 3 styrkeøkter og 2 kondisjonsøkter (intervaller)

- Opprettholde vekten (hverken opp eller ned)

- Spiser egentlig det jeg vil, eneste jeg sørger for er å få i meg nok proteiner hver dag :) (Har glutenintoleranse, så spiser dog mer eller mindre aldri brød, boller og alt annet digg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva spiser du egentlig da? jeg sliter litt med å komme opp i kaloriene. Vil liksom spise sunt, så blir ofte litt vell store mengder mat for en liten jente..føler det blir litt teit å trøkke i seg sjokolade eller noe bare for å få kaloriintaket opp :p

Ja vet om en del som "topper" litt med potetløv blant annet for å komme opp i kalorimengde, men det blir helt feil. Men 5000+ er mye ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Teller ikke, så dette blir gjetting. Vil tro 2500-3000 kcal.

- Jente

- 24

- 172 cm

- 62 kg

- Styrketrening 3-4 ganger i uken. Student + middels aktiv jobb (lærer, men underviser i kroppsøving blant annet). Gåturer i ny og ne.

- Vekten er stabil og har vært det i mange år.

- Spiser stort sett det jeg vil, innen rimelighetens grenser. Ingen diett og sjokoladen kan like gjerne inntas på tirsdag som på lørdag. Prøver få i meg nok proteiner og mye grønnsaker, ellers har jeg et avslappet forhold til mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 28 år, 171, 78 kg, styrke 3-4 ganger i uka. Noe kardio, men sjeldent :(

Jeg tror jeg har gått fra å spise alt for mye til å spise for lite :/

I disse dager blir det frokost med 100'ish gram havregryn, noen bær og skummamelk. 1 skål.

Lunsj : ofte rundt 8 knekkebrød med ost.

Mellommåltid : 1 banan.

Middag : 2 laksefileter og en porsjonspakning ris.

No idea hva det er i kcal :p

Fått ny runde med prottis nå, så får vel kjøre på med noen shaker for å øke proteininntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ikke kontroll på kcal, men skal visst ligge på 2800 for vedlikehold, men ligger vanligvis et sted på 1800 - 3000 kcal.

Mann

43 år

Vekta var 85.6 for 4 uker siden, men den har nok passert 87 nå, trener veldig metodisk for å øke i muskelmasse og styrke. Målet er 95 kg neste 1.7.2013 uten å øke i fettprosent. Derifra skal jeg ned såpass at jeg får en litt synlig sixpack (bare såvidt) og da må jeg nok deffes ned til mellom 90 - 92 et sted..Får se om det går...Trener mellom 4-6 ganger i uken. Kun kardio en dag i uken, men om sommeren hender det jeg løper halvmaraton, og da er det ofte 4 løpsøkter pr uke de siste 3 ukene før løpet.

Spiser lavkarbo . Litt for å forebygge livsstilssykdommer, men mest fordi maten er så sinnsykt god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vet om en del som "topper" litt med potetløv blant annet for å komme opp i kalorimengde, men det blir helt feil. Men 5000+ er mye ja :)

Tipper mannen trener rimelig hardt, og da sier ikke kroppen "stopp" før den har fått det den trenger av næring. Blir mye sunne kcal av omelett på 6 egg, fylt med 160 gram reker, pluss 2-4 brødskiver med gräddost osv osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak (sånn ca) - 2300

- kjønn - Mann

- alder - 19

- høyde - 179

- vekt - 79,8

- treningsmengde / fysisk aktivitet - 5 splitt + 5x45 min morgencardio

- går du opp, ned, eller holder du vekten? - Ned

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? - Hver Lørdag foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1200-2200. Varierer veldig da jeg har en variabel matlyst... noen dager går kun kaffen ned..

- jente sist jeg sjekket

- 21

- 164

- 85,8 sa den på mandag..

- svømming en dag i uka, styrke 2-3, og prøver å tvinge meg selv til å dra i marka..

- raser ned, var på 91 kg for 6 uker siden:P

- prøver å kontrollere meg litt, spessielt siden jeg er kokk, har god mat og kaker rundt meg HELE tiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...