Gå til innhold

Hvor mye spiser dere?


løvetann

Anbefalte innlegg

- Ligger på 2200 - 2500 tror jeg sånn rundt regnet, men blir nok mer i helgene.

- Kvinne

- 22 år

- 164 cm

- 56 kg etter minibulk atm

- trener styrke 5 dager i uka, ellers lite sittestillende

- ned i fett%, bli sterkere

- akkurat nå har jeg lite oversikt over hvor mye det blir siden det er påske, men jeg skal begynne over helge å redusere noe mat. Ellers spiser jeg det jeg vil, IIFYM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne_

-spiser rundt 1900kcal dagen -litt mer på lørdager.

-jente, 26år

-177cm

-har ikke hatt vekt på snart ett år, vil tro rundt 70kg

-styrke 4-5 dager i uka, og har nettopp begynt med en kardioøkt og

-målet om dagen er å miste fett, vedlikeholde styrke

Det meste av året spiser jeg mye mer og ligger i et lite overskudd, men det trengs en liten kutteperiode av og til for å ikke bli direkte tjukkas :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Gjest QueenWinther

- ca 2000 - 2400 på treningsdager, 1700 - 2000 på fridager.

- Jente

- 18

- 165cm

- 52.2kg

- Trener kettlebell tre ganger i uken, og cardio/styrke 2/3

- Holder vekten.

- nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1500-2000 kcal (mål: 2000-2300)

- Kvinne

- 18 år

- 168-170 cm

- har ikke veid meg på flere måneder, men sikkert mellom 55 og 60 kg

- trener styrke 4 ganger i uka

- Vil opp, men tror jeg holder vekten

- Jeg prøver å spise mer de dagene jeg trener enn de dagene jeg har fri, også prøver jeg å spise mye kvelden før en treningsdag for å få energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Spiser jevnt mellom 2000-2600, går litt etter sultfølelse eller aktivitetsnivå.

- Kvinne

- (Snart) 18 år

- 163 cm

- 53-55 kg

- Styrketrening alt fra 3-6 ganger i uken, noen økter byttes ut med fjellturer, sykkelturer eller annen aktivitet.

- Er ganske likegyldig til badevekten, det jeg ser i speilet og vektskivene på stangen er noe viktigere. Ligger i overskudd for å bli sterkere, så hvis noe er vel "målet" å gå opp i vekt(muskelmasse).

- Har egentlig ikke fast spisedag, men det blir automatisk litt usunt spesielt på lørdager (standard med kosemiddag med familien hvis jeg er hjemme, evt. er jeg ute og da blir det ikke noe torsk, ris og vitaminvann for å si det sånn). Spiser det jeg vil når det passer meg uten å noensinne frotse, alt med måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Aner ikke..men sjeldent under 2000 tror jeg.

- jente

- 19

- 163

- Har ingen anelse, 60-ish

- styrke 4-5 ganger i uken og noen gåturer

- holder vekten

- Neei, liker egentlig ikke å kalle det noe som helst.Spiser meg mett på awesome mat hver dag :-) men er jeg med venner er det klart jeg koser meg, uten at jeg vil kalle det frimåltid, oppkarbing, whatever. Men god trening dagen i ettertid, det blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaloriinntak (sånn ca): 2000-2400

- Kvinne

- 19

- 1.65

- 60 kg

- Trener hver dag - dans, styrke, løping, spinning, svømming, sykling og litt fotball. Liker også å gå lange turer, er altfor glad i fysisk aktivitet :p

- Vil ned i fettprosent.

- Nei, koser meg hver dag jeg (y) Men alt med måte!Jeg holder meg unna sukker da. Lager meg gode og sunne alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-kcals: prøver å nå ca 2800 daglig men det skjer nok ikke hver dag. Men solid på plussiden av 2000

-ho-kjønn

-25

-171 cm ca

-veit ikke! Men 52-54 før jeg økte på kaloriene

-kontorrotte; men aktiv transport på sykkel ca 3 ganger i uka (17,5 km per vei), spinning intervall 1x uka, styrke 2-3x uka. Ofte byttes en eller flere av sykkeløktene ut med løping :)

-MÅL; få orden på kroppen etter mange år med seriøst underskudd i matveien kombinert med (over)trening. Stabil vekt på tilstrekkelig inntak. Håper bare at d ikke innebærer så alt for mange kg opp.

-ingen spisedag...eller føler at hver dag er spisedag men sunne og velsammensatte måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at jeg spiser mer enn mange av mannfolka her inne.. Seems, heh, legit? :rolleyes:

Kcal: 2500-3000ish every day, jeg er minst like sulten på de dagene jeg har treningsfri som da jeg har trent :bored: Spiser relativt proteinrikt, og goooooodt med karbs <3

Alder: 20

Høyde: 172

Vekt: 58-ish

Trening: 4 styrkeøkter (2-splitt) + 1-2 intervalløkter. Har 2 jobber, den ene i butikk (står og går/løper ca hele tiden) og den andre på demensavdeling, som igjen er litt roligere men fortsatt relativt aktiv.

Mål: Bli sterk som faen :hungry: men å bli det på vektnedgang/vedlikehold er vanskelig, så satser på enda på litt vektoppgang her i gården!

Spisedag: Hver dag? :blush: Neida. Spiser generelt sunt og prøver å ikke være så forbanna manisk. Those days are over!

EATplate.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, av ren nysgjerrighet: hvor mange kalorier spiser dere ca. hver dag?

- kaloriinntak (sånn ca)

- kjønn

- alder

- høyde

- vekt

- treningsmengde / fysisk aktivitet

- går du opp, ned, eller holder du vekten?

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte?

- Ca 3000

- rosa

- 23

- 164 cm

- 52 ved siste måling, men veier garantert mer nå

- Går vel opp, men jobber med det først, før jeg stabiliserer den

- Haha ja :D Altfor ofte. Men det er vanskelig nok å få i seg 3000 kcal på vanlig 'sunnifisert' mat, da må det sterkere saker til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaloriinntak (sånn ca): Aner ikke, tipper rundt 3000-6000

Kjønn: Jente

Alder: 23

Høyde: 170

Vekt: 66

Treningsmengde / fysisk aktivitet: 1-3 timer om dagen

Går du opp, ned, eller holder du vekten?: Har hatt samme vekten i 4 år nå, så vil si jeg har rimelig stabil vekt. Vurderer dog å gå ned 2 kg.

Har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte: Spiser hva jeg vil, hvert måltid, hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaloriinntak (sånn ca): Aner ikke, tipper rundt 3000-6000

Kjønn: Jente

Alder: 23

Høyde: 170

Vekt: 66

Treningsmengde / fysisk aktivitet: 1-3 timer om dagen

Går du opp, ned, eller holder du vekten?: Har hatt samme vekten i 4 år nå, så vil si jeg har rimelig stabil vekt. Vurderer dog å gå ned 2 kg.

Har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte: Spiser hva jeg vil, hvert måltid, hver dag.

6000? :D Kan jeg spørre hva du spiser gjennom en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000? :D Kan jeg spørre hva du spiser gjennom en dag?

6000 er dagene jeg drikker, sånn ca 0-3 dager i uken. Dessverre mer mot 3 enn 0 dager i det siste.

Men tja, dersom jeg ikke drikker, eksempelvis i dag:

Frokost 1: sjokkis

Frokost 2: 3dl yoghurt, 2/3 CC beger, 60gram müsli, 1 banan og jordbær

Lunsj 1: 3 brødskiver med smør, majo, ost og skinke og brunost

Lunsj 2: tunfisksalat med rømme, eple, løk og diverse

Middag: kjøtt med fløtepoteter, saus med masse digg i og brokkoli

Kvelds: 3 rundstykker med (masse) pålegg

Men i dag har jeg trent 3 timer da, hvorav 2 timer roing. Gidder ikke å gå i underksudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...