Gå til innhold

Hvor mye spiser dere?


løvetann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjønn: Kvinne

Alder: 21

Høyde: 176

Vekt: 65

Kaloriinntak: Aldri turt å telle siden jeg er redd det er mye, håper på 2000 et sted...

Treningsmengde / fysisk aktivitet: Styrke fire ganger i uka, tosplitt, en kondisøkt når jeg orker

Går du opp, ned, eller holder du vekten? Holder den bortimot stabil, kanskje gått ned 3kg totalt.

Har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Unner meg litt snop og slikt lørdag/søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: Mann

Alder: 17

Høyde: 169

Vekt: 64

Kaloriinntak: 3500+

Treningsmengde / fysisk aktivitet: Styrke fire ganger i uka, tosplitt.

Går du opp, ned, eller holder du vekten? Opp! (y)

Har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Hverdag.

Mål: Bli som MYR.

DAMN! Du er jo omtrent min høyde(dog litt tyngre)... Hvordan spiser du for å få i deg en såpass mengde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: kvinne

Alder: 29-snart

Høyde: 167

Vekt: 88-89

Kaloriinntak: 2300 annenhver dag og ca 1650-1700 annehver dag.

Treningsmengde / fysisk aktivitet: Styrke hver dag

Går du opp, ned, eller holder du vekten? Ned

Har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Nesh,velger sunne alternativer eller funlightgele osv om det er slik at jeg må ha noe ellers tar jeg et stykke kake i bursdag hvis jeg virkelig synes det er en god kake. Men jeg hater bløtekaker og lignende og da sier det seg selv at jeg ikke gidder å spise bare for å være høflig:P

Mål: Gå videre ned i vekt og få lavere fettprosent og mer muskler-og fikse hormonsystemet som er fukka etter årevis med feil slanking og ekstremt lave underskudd.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: Mann

Alder: 17

Høyde: 169

Vekt: 64

Kaloriinntak: 3500+

Treningsmengde / fysisk aktivitet: Styrke fire ganger i uka, tosplitt.

Går du opp, ned, eller holder du vekten? Opp! (y)

Har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Hverdag.

Mål: Bli som MYR.

Hehe, herlig :D Flott at man kan være til inspirasjon for noen. Jeg var på samme sted som deg for noen år tilbake, så bare fortsett med det du gjør, så blir du en bedre versjon av myr en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjønn: Mann

Alder: 20 år

Høyde: 187

Vekt: 90 kg

Kcal: Ligget på 1600 kcal de siste to ukene, stort sett kun protein og fett, fra 0-20g karbs om dagen.

Treningsmengde: Trener x-size, fire ganger per uke.

Mål: Prøver å holde vekten, men gå ned i fett.

Spiser 2500 kcal på lørdagene, legger på 1000 kcal i karbs ish

De siste to ukene så har jeg gått ned fra 91 til 90 kg, uten å ha mistet noe styrke, eller størrelse på muskler, har utrolig nok økt cm på armene og over bryst/rygg. Uforventet kan man vel si. Det skal sies at jeg er på nybegynnerstadiet etter ett års pause fra trening, det har sine fordeler.

Hvordan kan jeg regne ut hvor mye jeg forbrenner på en god måte? Sliter med å finne "vedlikeholdsinntaket"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjønn: kvinne

Alder: 19 år

Høyde: 172 cm

Vekt: 49 kg

Kaloriinntak: 3000

Har du spisedager/frimåltid: nope, har nok med å få i meg de

Trening: 3 styrkeøkter og en (1t) joggetur i uka, i tillegg til (litt under) 1 time tur med hunden hver dag utenom joggedagen (rask gange, ettersom det å GÅ er dødskjedelig..)

Mål: Øke vekten, og spesiellt muskelmassen. Jeg vet at jeg er undervektig, men det kommer seg! Gått opp ca 2 kg siste måneden, så noe funker i hvertfall. Sterkere har jeg også blitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Mann

43 år

Ca 73 kg ish (har ikke vekt)

Ca 2555 kcal og skal øke jevnt og trutt (fikk et tupp i ræva av flere her på forumet at jeg lå for lavt, tok en kontrollregning og konstanterte det samme, gått ned fra ca 85 til 70).

Spisedag: mja… en og annen fredags tacco, gøffler innpå med 5-10 riskjeks og ost/peanuttsmør et par/tre ganger i måneden (syns bare det smaker hinsides godt, skjønner ikke helt hvorfor). Meget skjelden at jeg spiser snop, til fordel fra tidligere hvor det var daglig.

Trening: styrke 2 split fem ganger i uka på kveld, cardio hver dag før jobb + søndag. I praksis en cardiofri dag og to styrkefrie dager, men trening hver dag i uka.

Mål: bygge muskler og ha god form, tenker ei grei vekt er mellom 75 og 80 kg, uten å legge på fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: kvinne

Alder: snart 17

Høyde: 172

Vekt: 53,8

Kaloriinntak: 3000-4000

Treningsmengde / fysisk aktivitet: Opp til 15 timer i uka med fotball, styrke og løping

Går du opp, ned, eller holder du vekten? Stabil/opp

Har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Jeg spiser ofte, nokså magert, men en del nøtter, egg og frø. Har et høyt energibehov, så her gjelder det å spise, spesielt når jeg ikke spiser godteri/brus/kaker osv - ikke fordi det er "usunt", men fordi jeg ikke liker det, og koser meg med annen, sunn og god mat i stedet. :-)

Mål: Må litt opp i vekt. Bør ha en litt høyere fettprosent. Prestere best mulig på fotballbanen, i løypa og på styrkerommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: Kvinne

Alder: 23

Høyde: 169

Vekt: 65

Kaloriinntak: 1500-1800

Treningsmengde: Fjelltur annen hver dag, styrke to-tre ganger i uken.

Går du opp, ned, eller holder du vekten? Nettopp begynt å logge matinntak, og spiser mindre kalorier, men håper på ned.

Har du spisedager/frimåltid? Nei, ikke forløbig.

Mål: Mindre fettprosent. Er idag på 27,8% ifølge In Body analyse. Og etter fettet er borte, bygge muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønn: Kvinne

Alder: 23

Høyde: 170

Vekt: 72

Kaloriinntak: 1900-2100

Treningsmengde: Vanligvis styrke 2-3 dager i uke, pluss ridning noen dager i uken. Litt roligere nå i sommer

Går du opp, ned, eller holder du vekten? Etter jeg kuttet litt i kaloriene for noen uker siden går det saaaaakte nedover(sånn jeg vil ha det). Holder vekta på 2300 kcal daglig.

Har du spisedager/frimåltid? Spiser oppimot 2400-2500 kcal lørdager.

Mål: Lavere fettprosent, men jeg tar det sakte i håp om å beholde mest mulig av muskelmassen jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...