Gå til innhold

Lile

Medlemmer
  • Innholdsteller

    96
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Lile

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Lile

    Trenger hjelp

    Takk for svar Mr. Positive Går på p-piller ja, og har nettopp hatt en mnd uten spisedag om lørdagen, og går fremdeles OPP i vekt. Så får prøve kutte enda litt mer på kalorier, ( selv om jeg er redd for å ende opp med å spise for lite mat) Marcus Halberstram: Søkte faktisk litt rundt før jeg opprettet tråd, men havnet fort innpå tråder som ikke var relevant. Men om dette irriterer deg, så er det også mulig å la være å kommentere Om det hadde vært en "oppskrift" som passer for alle, hadde vell også folk sluttet å opprette tråder i forumet. Alle har ikke like god peiling på kosthold
  2. Lile

    Trenger hjelp

    Forsåvidt ingenting galt i å veie 63 kg hadde dette bestått av mer muskler og mindre fett. Har ikke trent så lenge at jeg plutselig har gått opp 5 kg muskler 🙈...
  3. Lile

    Trenger hjelp

    Veier meg om fredager, nøye planlagt 😀 synes det er veldig greit å telle kalorier, så spiser ca 500 kcal ekstra om lørdagen. (de 500 kcal ekstra er i form av chips, sjokolade) Har også hatt noen helger der jeg ikke har spist noe ekstra for å se om det gjør utslag. Får prøve å skru opp treningsfrekvensen litt, panikk for å spise for lite mat 😂 takk for svar!
  4. Lile

    Trenger hjelp

    Målet mitt er hovedsakelig gå ned i fettprosent, men mesteparten av fettet lagrer seg på lår, og litt rumpe.
  5. Lile

    Trenger hjelp

    Hei! Jeg er en jente på 23 år, begynte trene skikkelig i år. Har trent styrke fullkroppsprogram 2-3 dager i uken, og i tillegg gått litt på fjelltur, spinning og yoga slik at jeg nå i den siste tiden trener ca 4 dager i uken. Kostholdet ligger på ca 1500 kcal, 100-200 kcal mer de dagene jeg trener. Får i meg nok protein, ca 1,5 g pr kg. Om lørdagen spiser jeg det jeg vil. Problemet mitt er at jeg til tross for dette bare øker i vekt! Veien nå ca 63 kg (skal sies at høyden er 162 cm), og for 6 mnd siden veide jeg 58. Er igrunn ikke så opptatt av vekt, men ser ingenting på målebånd he
  6. Lile

    Tips mot uren hud

    Grunnen til man får kviser er at kroppen kvitter seg med avfallsstoffer.... Og hva får man avfallsstoffer av? Jo, "uren" mat; mye sukker blant annet. For noen KAN det komme av andre årsaker også, f.eks at huden er for tørr, og dermed produserer talg for å smøre huden. Hadde kosthold hatt alt å si hadde nok ikke så mange slitt med uren hud. MEN, regel nummer 1 når man skal prøve bedre hud er å rydde opp i kostholdet. For mange har dette hjulpet. Tablettene man får hos lege har hjulpet mange... Noen er blitt verre, andre er blitt helt lik etter man har sluttet på de. Tablettene og vitaminkur
  7. Lile

    Tips mot uren hud

    Prøv aloe vera juice fra Forever Living... Jeg slet med kviser på både rygg, skuldre og i ansikt, og ble kvitt dette ved å drikke en shot morgen og kveld Nå har jeg ikke en eneste kvise!
  8. Lile

    Tips mot uren hud

    Jeg har lenge slitt med uren hud...! Har prøvd ALT av kremer og det står i skapet....... Ingenting fungerte.. Så kom jeg over forever living! Det er produkter basert på aloe vera, og dette har hjulpet meg. Jeg har nå plettfri porselenshud... Til og med arrene mine har forsvunnet.. For godt til å være sant tenker du kanskje... Det tenkte jeg også, men da jeg fikk høre at det var 90 dager returrett på produktene gav jeg det en sjanse... OG det angrer jeg ikke på i dag for å si det sånn :)
  9. Etter 4 dager med PSMF har jeg gått ned 1 kg. Ikke allverden men det er en start Holder motivasjonen oppe til å fortsette litt til! (Skal til syden om 2 uker ca, satser på å se forandringer til da ) Merker tydelig at magen er blitt mindre og strammere. Gøy
  10. Er langt i fra noen gluping på disse områdene, men kalkulatoren til fitnessbloggen hjelper deg nok på dette området Fitnessbloggen.no - Kalorikalkulator | Facebook Bare tast inn hvor aktiv du er, og ligg i underskudd av dette tallet.
  11. Lurte litt på hva dere andre ligger på i kcal til dagen? Selv ligger jeg på ca 1000 kcal. (Er 162 lav, 70 kg, og skal bare gå på det en ukes tid (kanskje to, ser det litt an). Får i meg nok protein og ligger alltid under 20 g karb og 20 g fett
  12. Det går vell greit å bruke Walden Farms sine "sauser" uten kcal i ?
  13. Hei Fikk for ca to uker siden EKSTREMT vondt på "innsiden" av låret og det blei bare verre og verre. Oppsøkte lege og hun sa jeg hadde revet av noen små muskelfibre i låret. Hun sa jeg skulle unngå å trene øvelser direkte på dette området i noen uker. (Hun tror det kunne komme av at jeg falt på nyttårsaften, og ikke pga jeg har trent styrke) Men det jeg lurer på er om jeg skal ta det helt med ro ang. styrketrening, eller om jeg skal fortsette trene overkroppen?? Det jeg også lurer på er om jeg fortsatt skal ha ca 2 g protein pr. kroppskg selv om jeg ikke trener? For jeg vil jo ikk
  14. whey gourmet milk chocolate er også god !!
  15. Ikke viss man har teflonpanne! Da trenger man ingenting å steke den i Men som sagt, er bare et tips viss man skulle føle at man trenger kutte fettet i kjøttdeigen!
×
×
  • Opprett ny...