Gå til innhold

Hvor mye spiser dere?


løvetann

Anbefalte innlegg

- kaloriinntak (sånn ca) - Teller ikke no særlig kalorier da jeg ikke er veldig variert i kostholdet og vet ca hvor mye jeg spiser uten å tenke på det.. Men for å ha et tall så ligger jeg vel mellom 1000-2000.

- kjønn - Jente/dame/kvinne?

- alder - 25

- høyde - ca 166

- vekt - 67-70 kg. Varierer litt.o_O

- treningsmengde / fysisk aktivitet - 3-5 dager i uken styrke. Pluss 1-3 dager gåtur/jogging. Kardo\ioen er mest for kos, og "jobb" siden jeg lufter hund :love:

- går du opp, ned, eller holder du vekten? - Sakte men sikkert ned. Slutta å veie meg så ofte da jeg lett kommer inn i teite tankeganger om at jeg ikke skal spise i det hele tatt! begynenr å få et litt mer avslappa forhold til vekta :)

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? - Har en dag i uka hvor jeg gir litt f og gjerne stapper i meg alt jeg kommer over..Men ingen fast dag så kan like gjerne bli en onsdag som en lørdag :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skille gjerne tatt meg tid til å legga inn disse talla.

Men er ikkje sikker på anna enn alder og høgde :hilarious:

Men eg legge ved kva eg et på ein vanleg dag og det eg veit utover det.

183 cm

20 år

Treningsøkter: (pr veke)

Morgon økt, på styrkedager

3-4 lange økter med styrke

3 kardio (3000m --> 2mil )

1 interval økt

Eg trur eg vege 75+ men har ikkje vegt meg på evig lenge.

Eg kan mildt sagt sei eg ete veldig på klokka.

Måltider:

Frokost:

(06.00 To skiver )

08.00 4 skiver (+ tran og sanasol)

Lunsj:

11.30 4-8 skiver (salat )

Middag:

3-9 poteter (små) (eller 2,5 dl ris)

150-250 g mettande garnityr

150g grønsaker

Kvelds:

(Havregrøt 2dl, 2 handfull nøtter, rosiner o.l)

2 skiver og liten yoghurt m/ nøtter

Mål:

Auka muskelmasse, uthald , styrke.

Etdag:

Har ingen diet. Men et litt meir til middag på treningsdager enn treningfire.

Pålegg som det går mykkje av: kvit og brun ost, leverpostei, laks, egg, servelat, salami, makrell i tomat.

Måltida med parantes er slik som er etter behov om eg er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak (sånn ca) -2200-2300

- kjønn-Kvinne

- alder-28

- høyde -167

- vekt- 88-90 kg(?)

- treningsmengde / fysisk aktivitet - Aktiv hver dag og styrke 6- 7 dager i uka,1,5 time hver sånn ca.

- går du opp, ned, eller holder du vekten? Går sakte ned nå forhåpentligvis:)

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Nei ikke pr i dag men ejg spiser jo ganske bra med at hver dag:p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kaloriinntak 3600+

- kjønn-Mann

- alder-17

- høyde -167,5

- vekt- 62

- treningsmengde / fysisk aktivitet - Trener SS og går en til to turer med bikja hver dag

- går du opp, ned, eller holder du vekten? 1 kg i uka +/-

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? Spise så mye jeg kan, måltidet begynner jo ikke før man er mett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntak: rundt 2000kcal

Kvinne

58kg

Ca 160cm

Trener to harde økter i uka (crossfit), en joggetur, daglige runder med hunden etter jobb, langtur i moderat tempo med barna i helgen

Holder vekta veldig stabil, men så snart eksamen er levert skal jeg ha tre uker med et rykk og gå ned 3kg

Jeg har tre små barn så det er fokus på sunne vaner og kvalitetstid rundt bordet enn veiing av maten og begrensninger av inntaket. Heller la være å småspise utenom måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

- tipper 1500-2000 kcal daglig

- kvinne

- 21 är

- 167-168 cm

- 72 kg for en mnd siden

- trener styrke ca halvannen time 3-5 dager i uka. Svärt lite cardio.

- vekta gär opp og ned, men 68 kg er gjennomsnittet

- har frimältider nesten hver dag :whistle: Blir forstyrret i hodet av ä konstant tenke pä hva jeg bör spise og ikke. Trives best när jeg fär i meg sunne mältider (blir trött og kvalm hvis jeg trykker i meg for mye dritt), sä jeg er vel gjennomsnittlig sunn. Vil jeg ha sjokolade, sä spiser jeg det og begrenser meg sä godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne spist masse, men har oppdaget at alt over 1500 garanterer vektøkning.

Så akkurat nå, maks 1500 på treningsdager, litt mindre på hviledager.

- kvinne

- 38 år

- 165 cm

- styrke x 3 + 1-2 saltimer med høy puls/uke

- målet har vært å holde vekten og stramme opp, men nå er det å gå ned et par kg igjen

- ingen spisedager (har prøvd carbcycling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...