Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forferdelig flau opplevelse idag!
Jobbet oppi liften på en lokal filadelfia kirke (i en lift som bruker 30 sekunder på å komme ned), Når en skjønn liten gutt som skal på trommetrening kom inn i hallen og ville se på mens jeg jobbet. 
Random på spotify - anlegget spilte sting og alt var behagelig. Så kom "old thing back" på, prøvde å overse det, vente på det gikk over, for guttungen kunne jo ikke engelsk. Hørte døren klikket og jeg kikket engstelig bak, der gikk moren inn og stod med gutten og så på at jeg jobbet. Så kom Biggie på! Rappet om dick og condomfiller, kidney-shift etc etc, bråsnudde meg og krøyp sammen for å "lete" etter noe i liften...
DA ville jeg langt, langt vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagens negative er vel egentlig ett par dagers negative...

3 dager siden sku jeg på gymmet, kom halveis, fant ut att jeg hadde glemt skoa hjemme...

snudde kjørte hjem og vel fremme så fant jeg jo ingen sko, og som lyn fra klar himmel kom jeg på att de glemte jeg å putte oppi baggen for 3 uker siden (uhell på crosser som har gjort att ryggen ikke har vært kompis) og gymmet har en policy att sko som glemmes kastes... dvs jeg gadd ikke dra 20 min hver vei for å finne ut att skoa var kastet, så jeg blei hjemme(gymmet har barfot regler:p) 

 

så til igår, jeg fikk handla meg nye sko forrige dagen og sku på gymmet igår, var litt seint ute så jeg tok med kortholdern med gymkortet da jeg visste jeg ikke kom før de stengte døra, kommer frem og BAM!! kortet virker ikke i døra... og INGEN i nærhetn av de ansatte(7 min over stenge tid og de hadde dratt...) pleier jo alltid være noen igjen som rydder og fyller opp papir dispensere osv, så neiiida, ingen trening igår heller, men fikk bytta til vinterdekk på nr 2 bilen, noe som iofs var greit da det var 10cm snø når man sto opp idag:p 

men ikveld "gidder jeg ikke prøve, får ta det når jeg er sikker på att kortet virker igjen :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som folk sikkert har fått med seg var det underkjølt regn i dag og jeg var så stolt fordi jeg kom meg helskinnet til jobb (en gåtur på 25min), men på vei hjem klarte jeg selvfølgelig å ramle på ræv ned ei jæ.... steintrapp. It was like Bam Bam Bam ned trappetrinnene og jeg endte opp med ei forslått rumpe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så sliten etter jobb og trening i går at jeg begynte å grine da ekspeditøren på Jernia ikke ville la meg kjøpe varmeovnen som allerede var tatt ut av pappeska fordi den var til utstilling.....og nå både fryser jeg og har jeg dårlig samvittighet (egentlig en hyggelig fyr, men det var den dråpen som får begeret til å renne over da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så sliten etter jobb og trening i går at jeg begynte å grine da ekspeditøren på Jernia ikke ville la meg kjøpe varmeovnen som allerede var tatt ut av pappeska fordi den var til utstilling.....og nå både fryser jeg og har jeg dårlig samvittighet (egentlig en hyggelig fyr, men det var den dråpen som får begeret til å renne over da...)

Sympatilike :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...