Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

La meg 0100 natt til lørdag. Våknet 20.00 på lørdag. Crap:/

Errrr, er du utredet for søvnforstyrrelse av noe slag? 19 timers søvn i én shmell er drøyt mye. Risiko for blodpropp og andre koselige tilstander øker betraktelig etter 8 timers søvn. Har du f.eks. søvnapné uten at du vet det så er det bedre å finne ut av og gjøre noe med enn å være uvitende. Om du ikke er utredet så kan en time til fastlegen være på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Errrr, er du utredet for søvnforstyrrelse av noe slag? 19 timers søvn i én shmell er drøyt mye. Risiko for blodpropp og andre koselige tilstander øker betraktelig etter 8 timers søvn. Har du f.eks. søvnapné uten at du vet det så er det bedre å finne ut av og gjøre noe med enn å være uvitende. Om du ikke er utredet så kan en time til fastlegen være på sin plass.

Det har jeg ikke! Har "slitt" med å være søvnglad og ekstremt B-menneske i alle år, så har fått satt opp en time hos fastlegen til uka, skal bli spennende å høre hva hun har å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare en negativ ting i dag, men dagen der alt rett og slett bare var dritt. Våknet etter litt under to timer søvn med følelsen av å ha blitt kjørt over av en lastebil. Dundrende hodepine og svimmel. Slaps og regn ut gjorde at jeg var klissvåt på beina og kald i det jeg kom på jobb. Selvfølgelig for sent også. Hadde misforstått en oppgave på jobb i går som derfor måtte gjøres igjen i dag. Tryna RETT foran inngangsdøra når jeg var på vei hjem og har nå skikkelig vondt i halebeinet. Nå er klokka snart ett på natta, hodepinen har fremdeles ikke avtatt, alarmen er på 06:15 og jeg har fremdeles ikke sovet mer enn de to timene natt til i dag. Hurra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter heller ikke vitsen.....

Jeg ser at av kompisene mine, så er det drittsekkene som finner seg damer kjappest. Altså de som har flere damer samtidig, notorisk utro, behandler damene dårlig eller gir faen. :sad:

Og jeg siterer en kompis: "Men så har dere jenter en uvane for å velge disse, for så å klage til kameraten som faktisk er interessert i noe mer, men som dere har plassert i friendzonen." :banghead:

 

Finner også jenter som opererer sånn, just saying. De er bare litt flinkere til å gjemme sine spor. 

Jeg hadde regelmessig sex med en som hadde kjæreste hvor jeg hadde troen på at det ble noe mer, hun fortalte exen sin om hendelsen før hun gjorde det slutt med han. For så begynne å date flere gutter samtidig når vi var eksklusive. Noen jenter er helt god bedring også, dette gjelder ikke bare gutter/menn eller fuckboys som de også kalles.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder visninger for å prøve å finne noen som kan ta over mitt usle lille krypinn,men pga julefeiring så blir det pants on head retarded mtp at enten de eller jeg er utenbys mtp julefeiring, og av de fire jeg har tilbudt kollektivet har tre av de takket nei(pluss en løk som aldri kom til å få tilslag uansett). 

Har nå gitt tilbud til sistemann,men han svarer ikke. Håper som et helvete på at jeg ikke står her i starten av januar med to leide hybler,det... det hadde sugt noe voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

er så lei av at folk ALDRI hører etter når jeg snakker uansett, jezuz - så blir de sure når jeg sier at "nei, jeg skal ikke spise ute, jeg har sagt jeg skal på julebord med noen venninner". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min ligger på sykehuset og er dårlig av kreft, min "far" (han jeg er vokst opp med som pappa) hadde hjerneslag i natt og er dårlig, jeg har arvet kreftgenene til mamma og kommer til å få kreft med mindre jeg opererer bort alt jeg har av kvinnelige organer, hypersomnien min holder på å ta livet av meg selv om jeg får masse sentralstimulerende (som gjør at jeg er kvalm, er svimmel og har hodepine konstant, pluss at all berøring er smertefull), jeg har en samboer som ikke har de beste empatiske evnene (dere vet hvem <3), jeg får uendelig med kjeft fra bestemor for at jeg ikke stiller opp for henne (hun har også kreft) og har dårlig samvittighet ca hele tien, og jeg har blitt svak og ynkelig fordi jeg bruker all energien min på å komme meg gjennom dagene og ikke orker å trene særlig. Make. It. Stahp.

Årets negative går definitivt til Indiska.

Endret av Indiska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk gidder å være utro, mister nesten troen på menneskeheten....:(

Fordi enkelte mangler impulskontroll, empati, lever i nuet og lever livet.

Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg tror ikke noe kan "phase" meg lenger.

Edit:

kan like gjerne slenge ut dagens negative i samme slengen: nådd bunnen. Igjen. Kanskje jeg bør omdekorere her nede, du vet, henge opp noen bilder, sette opp et telt, fyre opp et bål og gjøre det hjemmekoselig. Så blir det ikke så ille når jeg tar turen igjen :)

Endret av Ojive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...