Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Pollenallergi og tydeligvis umulig å få seg en legetime:(

Du innser forressten at denne tråden har stort voksepotensialet ikke sant. Håper noen kommer med smørbrødlister;)

Trøtt, sur, lei.. Nevnte jeg trøtt? Eggehviteomelett med røkt kalkun var bare ingen høydare om morgenen, såfort jeg er ferdig med PSMF er det RETT på havregrøten igjen. Gud, jeg savner havregrøt.

Du innser forressten at denne tråden har stort voksepotensialet ikke sant. Håper noen kommer med smørbrødlister;)

Jepp, er forundret over at det ikkje har kommet før.

Annonse

Guest xxxxxx

Føles som jeg ikke har sovet i natt, men det har jeg

Mørbanket etter behandling i går

Kald pga aircondition

Vond kaffe på jobben og jeg er ikke et temenneske

Trodde jeg var grei som tok med hunden på jobb, hun er misfornøyd.

Da fikk jeg det ut, og dagen kan bare bli bedre:P

3. dag på PSMF, og jeg vil SOVE..! Og så klarte jeg å ta habanero i burgerene mine (les; alle de seks jeg skal klare å presse i meg idag) før jeg visste at det var habanero og ikke chili. Smaker baaaaajs..! OG! Så var det meldt sol idag, men det begynte nettopp å regne igjen... Sånn, ferdig! :p

Fine liljene mine har blomstra seg ferdig og visner..:(

Dakar. Eg fekk tak i snus, så begynnte det å renne inn med varer her. Så eg blir nødt til å jobbe litt i dag. :(

Dakar. Eg fekk tak i snus, så begynnte det å renne inn med varer her. Så eg blir nødt til å jobbe litt i dag. :(

Ærlig talt, da har du ikke lov til å sutre mer! Hiv deg rundt! :p

Jeg er trøtt. ENDA. Selv etter en bøtte med kaffe. Om man ikke skal elske karbene sine for annet, så iallefall for nattesøvnens del.. Sovet SÅ dårlig den her toukersperioden atte. Hrmph.

Annonse

Jeg er trøtt. ENDA. Selv etter en bøtte med kaffe. Om man ikke skal elske karbene sine for annet, så iallefall for nattesøvnens del.. Sovet SÅ dårlig den her toukersperioden atte. Hrmph.

Tror kaffe mister effekten sin etterhvert... sitter å nipper på en kaffe som er svartere enn natten og tykkere enn råolje men likevel er øyene 2 tonn tunge.

Mistenker kaffemaskinen at den gir meg decaff... :huh:

Tror kaffe mister effekten sin etterhvert... sitter å nipper på en kaffe som er svartere enn natten og tykkere enn råolje men likevel er øyene 2 tonn tunge.

Mistenker kaffemaskinen at den gir meg decaff... :huh:

Prøv trikset (du trenger trakter, da) broren til x'n lærte i militæret: Trakt kaffe svartere enn natta - hell nattsvart kaffe der vannet skal være - trakt en omgang til.

DET bør vekke deg!

Prøv trikset (du trenger trakter, da) broren til x'n lærte i militæret: Trakt kaffe svartere enn natta - hell nattsvart kaffe der vannet skal være - trakt en omgang til.

DET bør vekke deg!

haha! høres ut som en bra oppskrift for å ødlegge nattesøvnen og fargelegge dassen :p

Ikke bare meg som sover crap på PSMF altså..? Kjedelig...!

SKALLEBANK!! og for å nevne en annen viktig ting, deeen følelsen når du koker havregrøten såpass for lenge at det som er igjen av den kun er en stor ball med veldig veldig seig masse. og når du innser at du har altfor SKALLEBANK til å lage ny :mad::cry:

Jeg er trøtt! Og støl! Og varm! Og det er så latterlig stille på jobb. Også har jeg treningsfri i kveld og fatter ikke hva jeg skal gjøre.

(Men jeg elsker denne tråden.)