Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Skal ha en presentasjon for Konkurransetilsynet i morgen tidlig, og jeg hater fremføringer. Pisser i buksa! :( 

litt nervøsitet er bra. Prøv å være avslappet. Ei hånd i bukselomma funker bra, da blir du kul;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forkjøla som helvette, tett og snørra renner, og helt ullen i hue, HELDIGVIS ingen tegn til feber, brukte helga på å bygge tak på lekestua/boden og har ikke blitt værre iløpet av helga, ei heller bedre :p

 

 

hot tip til de som skal være kul med hånda i lomma, IKKE ha nøkler eller mynter i lomma, det høres veldig godt når man fikler med disse tinga i lomma når man er nervøs :p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satan til noen sutrekopper! Dere spammer ned innboksen min med innlegg etter innlegg i denne tråden. Knapt et eneste treningsrelatert innlegg i innboksen. Kun klaging. Ta dere sammen!

Så jeg klager på dere. Det får bli min dagens negative. I tillegg virker det som om varslingsfunksjonen her er fucked. Får ikke notifikasjon på enkelte av innleggene jeg følger/har laget.

Rant over. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan til noen sutrekopper! Dere spammer ned innboksen min med innlegg etter innlegg i denne tråden. Knapt et eneste treningsrelatert innlegg i innboksen. Kun klaging. Ta dere sammen!

Så jeg klager på dere. Det får bli min dagens negative. I tillegg virker det som om varslingsfunksjonen her er fucked. Får ikke notifikasjon på enkelte av innleggene jeg følger/har laget.

Rant over. :) 

Nå heter jo tråden "dagens negative" og legger opp til at man kan legge ut ting som er negativt for øyeblikket (eller klaging, om man vil kalle det det), så da er det kanskje du som burde avfølge innlegget isteden for..? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå heter jo tråden "dagens negative" og legger opp til at man kan legge ut ting som er negativt for øyeblikket (eller klaging, om man vil kalle det det), så da er det kanskje du som burde avfølge innlegget isteden for..? ;) 

Vi får se, søta. Vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var 40kg benk x 3 reps x 5 sett, gikk fint første 3 setta men siste repp på 4.sett sa skuldra takk for seg (igjen!). Pingla som måtte vippe skivene av stanga - det var meg... Har heldigvis mindre vondt nå enn jeg var redd jeg kom til å ha!
Så da er det vel tilbake til apparater en periode... KJEDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott! Foredraget fra helvete som jeg skal holde i morgen er stipulert til 14 minutt og 50 sekund.:nailbiting: Forslag til en sang jeg kan dra for forsamlingen? Den må vare 5 minutt og 10 sekund..... Ser for meg "I´m going down" av Mr. Springsteen eller no`sånt... Det kommer til å bli heftig mye terapiløfting på fredag ja, her er mye dritt som skal ut :notworthy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Foredraget fra helvete som jeg skal holde i morgen er stipulert til 14 minutt og 50 sekund.:nailbiting: Forslag til en sang jeg kan dra for forsamlingen? Den må vare 5 minutt og 10 sekund..... Ser for meg "I´m going down" av Mr. Springsteen eller no`sånt... Det kommer til å bli heftig mye terapiløfting på fredag ja, her er mye dritt som skal ut :notworthy:

Hvordan har du tatt tiden på deg selv? Snakket høyt ut i rommet? Av erfaring er det det eneste som funker, da du automatisk legger til deg flere pauser og "fyllord" når du snakker høyt enn når du snakker/leser inni deg. Inkluder introduksjon av deg selv+det du skal snakke om, så går jo 15 min fort som fy! (y) Og er det konferanse du skal på blir de som regel bare glade hvis noen går litt under tiden, da de fleste som regel går over... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du tatt tiden på deg selv? Snakket høyt ut i rommet? Av erfaring er det det eneste som funker, da du automatisk legger til deg flere pauser og "fyllord" når du snakker høyt enn når du snakker/leser inni deg. Inkluder introduksjon av deg selv+det du skal snakke om, så går jo 15 min fort som fy! (y) Og er det konferanse du skal på blir de som regel bare glade hvis noen går litt under tiden, da de fleste som regel går over... 

Joda, jeg sitter nå her og foredrar for meg selv. Bruker PP sin tidsfunksjon. Har lagt inn et par ekstra referanser nå og så får jeg snakke saaaakte i morgen. Jeg kommer i mål, håper bare det blir litt senere og ikke før tiden er brukt opp. Har virkelig ikke behov for "spørsmål fra salen". Da er det bedre med litt olme blikk fra konferanseleder om at jeg går over tiden. Skal ha innlegg på en nasjonal konferanse, foran veiledere, de som finansierer stipendperioden, og samtlige kollegaer. Mye konkurransepreget "kniving" i forsamlingen, så har absolutt ingen opplevelse av "å være blant venner". Så nå er det bære eller briste mht fremtidig karriere! Fatter ikke at jeg har sagt ja til dette! Hvor langt i løpet har du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg sitter nå her og foredrar for meg selv. Bruker PP sin tidsfunksjon. Har lagt inn et par ekstra referanser nå og så får jeg snakke saaaakte i morgen. Jeg kommer i mål, håper bare det blir litt senere og ikke før tiden er brukt opp. Har virkelig ikke behov for "spørsmål fra salen". Da er det bedre med litt olme blikk fra konferanseleder om at jeg går over tiden. Skal ha innlegg på en nasjonal konferanse, foran veiledere, de som finansierer stipendperioden, og samtlige kollegaer. Mye konkurransepreget "kniving" i forsamlingen, så har absolutt ingen opplevelse av "å være blant venner". Så nå er det bære eller briste mht fremtidig karriere! Fatter ikke at jeg har sagt ja til dette! Hvor langt i løpet har du kommet?

Leverer til jul neste år! Enn du? Og hva skriver du i (og om)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stipulert ferdig høsten 2016. Skriver om Samhandling innenfor helsetjenesten, og kontinuitet ved pasientoverføring mellom helsetjenestenivå. Skriver artikkelsamling forresten. :bookworm:Og du da? 

Artikkelsamling her også, skriver om tilbakefall til kriminalitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...