Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

gikk det bra med ramme/baktriangel/girøret? lurt å sjekke girøret etter en skikkelig rundvelt, jævli fortgjort att det bøyes litt og vips sitter deraileur`n rundt kransen og man må ha nytt nav+krans+bakre deraileur+girøre :p 

Stålramme og singlespeed B)

Fortsetter under...

Vil ha en dobbel SmokeShack med ost og cheese fries.

o.jpg

Seriøst, hvor får man tak i det griseriet der!? :wub:

Annonse

Seriøst, hvor får man tak i det griseriet der!? :wub:

Shake Shack!

Burgerkjede på den amerikanske vestkysten, men med et par restauranter i UK, Tyrkia og et par andre steder også.

Faen meg noe av det beste jeg har spist av slikt.

Damn. Ikke i nærheten altså. Da blir det dagens negative... :(

Damn. Ikke i nærheten altså. Da blir det dagens negative... :(

Daaaaamn, Shake Shack gjorde 5 timers mellomlanding i Dubai verdt det. Skal mellomlande der ved hver eneste mulighet bare pga at de har Shake Shack på flyplassen der :F

Å få postkassa full av spam fordi fitnessbloggen plutselig tvinger epostvarslinger på brukere som ikke hadde det fra før pga omlegging av forum...

og at det ikke går an å melde seg av spammen direkte fra eposten, men at man må logge seg inn....

Edited by Aslak

Å få postkassa full av spam fordi fitnessbloggen plutselig tvinger epostvarslinger på brukere som ikke hadde det fra før pga omlegging av forum...

og at det ikke går an å melde seg av spammen direkte fra eposten, men at man må logge seg inn....

Det nye oppsettet generellt :angry: Liker ikke! :bigtears:

Guest =xXx=

Føkka i ryggen igjen. Og jeg som hadde så bra progresjon på markløft:angry:

Annonse

Er veldig tett i halsen, men har ingen andre symptomer som tilsier forkjølelse/feber. Har hatt det i 2 dager nå, gjør vondt å svelge.. Heldigvis klarte jeg gjennomføre gårsdagens trening som om at halsen var helt fin iallefall, og håper på det samme idag! 

Konkurranseoppkjøring - kroppen føles ødelagt. Raskt høy puls, syre i låra, hodepine, vondt i en skulder, en albue, høyre side av rumpa og venstre side av korsryggen. 

Er i skikkelig muggent humør i dag, og jeg skal sitte på årsmøte med masse folk hele dagen..  

det går jo kjempefint! 

Guest =xXx=

Såpass føkka i ryggen at jeg ikke har fått til noen trening på 5 dager nå. Ligget på soffa'n durabelig dopet, spist sjokkis og stirret på kona. Hater soffa'n, drittlei sjokkis, elsker kona, men må få løftet på noen skiver snart.