Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Å få postkassa full av spam fordi fitnessbloggen plutselig tvinger epostvarslinger på brukere som ikke hadde det fra før pga omlegging av forum...

 

og at det ikke går an å melde seg av spammen direkte fra eposten, men at man må logge seg inn....

Det nye oppsettet generellt :angry: Liker ikke! :bigtears:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Konkurranseoppkjøring - kroppen føles ødelagt. Raskt høy puls, syre i låra, hodepine, vondt i en skulder, en albue, høyre side av rumpa og venstre side av korsryggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass føkka i ryggen at jeg ikke har fått til noen trening på 5 dager nå. Ligget på soffa'n durabelig dopet, spist sjokkis og stirret på kona. Hater soffa'n, drittlei sjokkis, elsker kona, men må få løftet på noen skiver snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha en presentasjon for Konkurransetilsynet i morgen tidlig, og jeg hater fremføringer. Pisser i buksa! :( 

Forstår hvordan du har det, jeg skal til pers neste uke og ligger våken halve natta for tiden. Det som hjelper meg er å faike selvtillit, se for meg favorittforeleseren og forsøke å gjøre det samme som han gjorde i sin tid. Ofte handler det om å være engasjert, ha tro på det en skal formidle. Da fanger en tilhørerene og leverer varen. Dessuten tar det alltid noen minutter å snakke seg varm, så innledende nervøsitet er helt vanlig og heldigvis forbigående og det blir som oftest bedre etterhvert. Dessuten, tenk den deilige treningsøkta du kan premiere deg selv med senere på dagen! Lykke til, du kommer til å fikse dette på strak fot! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hvordan du har det, jeg skal til pers neste uke og ligger våken halve natta for tiden. Det som hjelper meg er å faike selvtillit, se for meg favorittforeleseren og forsøke å gjøre det samme som han gjorde i sin tid. Ofte handler det om å være engasjert, ha tro på det en skal formidle. Da fanger en tilhørerene og leverer varen. Dessuten tar det alltid noen minutter å snakke seg varm, så innledende nervøsitet er helt vanlig og heldigvis forbigående og det blir som oftest bedre etterhvert. Dessuten, tenk den deilige treningsøkta du kan premiere deg selv med senere på dagen! Lykke til, du kommer til å fikse dette på strak fot! :-D

Tusen takk, det hjalp å høre!! :D Lykke til til deg også (y) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...