Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner virkelig ikke. Våkner, og er trøtt, så snur meg rundt og sover litt til,og så er dagen plutselig borte.
2RM langsøvn er derimot ikke nådd med god margin, det var hhv 15+14t for fire år siden i Trondheim. 

Godt gjort, uansett. :)

Jeg er selv litt sliten om dagen etter hektiske uker, så har brukt helgen på å hente meg litt inn (forhåpentligvis). Det vil si, 01:30 til 10:30 natt til lørdag (9 timer) og natt til i dag 02:00-12:00 (10 timer). Det var faktisk tungt å stå opp, men våkner på en måte. Kunne sikkert lagt i sengen hele dagen, men blir ikke skikkelig søvn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøk på konteeksamen. Må dumpe ned til året under meg, og har nå ett siste forsøk til på å bestå den jævelen før de sparker meg ut av fakultetet.

 

Sympatilike. Husk du har ikke strøket helt før du står der med et fotavtrykk i ræva. Så ikke gi deg mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøk på konteeksamen. Må dumpe ned til året under meg, og har nå ett siste forsøk til på å bestå den jævelen før de sparker meg ut av fakultetet.

 

Ånei! Kan du ikke klage på den? Verdt et forsøk! Og også begrunnelse for karakteren slik at du vet hva sommar feil. Lurt å alliere seg med en som har bestått, kanskje en som underviser i faget tilmed for å få litt hjelp til å bestå neste gang hvis eventuell klage ikke går gjennom. 

Uansett utrolig kjipt! Føler med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strøk på konteeksamen. Må dumpe ned til året under meg, og har nå ett siste forsøk til på å bestå den jævelen før de sparker meg ut av fakultetet.

 

Dette klarer du! Ikke mist fokus og har selv flere ganger antatt å stryke bare for å få strake motsatt resultat. Pust inn, pust ut. Les litt Donald, spis mer sjokolade og study hard. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag på fridays på lørdag kveld med 7 kjenninger - 5 av oss klarte å enten få feil bestilling, kald mat, oversaltet eller for sterk mat.  Er nesten så jeg er imponert. 

hvilken av dem? Jeg har svært ulik erfaring med se ulike restaurantene! Jeg spiste Jack Danielsbiff på den lille som ligger mellom Saga og Klingenberg - sinnsyk god glaze, perfekt stekt biff og utrolig god service! For noen uker siden tenkte jeg å gjenta suksessen, men denne gangen på den som ligger på Oslo city. Glazen smakte merkelig søtt med en bitter ettersmak og biffen var alt for godt stekt. Jeg sa fra om at jeg hadde bestilt medium minus (minus minus, på grensen til rå) og sendte den tilbake. Så etter tretti (!!!!) minutter får jeg ny middag og tror du ikke biffen IGJEN var alt for godt stekt?! Sa fra enda engang og merket at den ellers i utngangspunktet uengasjerte og uinteresserte servitøren ble irritert. Når jeg fikk den tilbake var den greit stekt (fremdeles for mye, men ikke nok til å klage) og sausen var kald og smakte like dårlig. Mistenker de bare skrapte den av den andre biffen over på den nye...!!

 

min venninne bestilte forøvrig laksen som også var alt for godt stekt. Hun liker den sånn da, så hun klagde ikke. Men de spurte henne ikke om hvordan hun ville ha den stekt,og hadde jeg fått den så godt stekt (og tørr...) hadde jeg sagt fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken av dem? Jeg har svært ulik erfaring med se ulike restaurantene! Jeg spiste Jack Danielsbiff på den lille som ligger mellom Saga og Klingenberg - sinnsyk god glaze, perfekt stekt biff og utrolig god service! For noen uker siden tenkte jeg å gjenta suksessen, men denne gangen på den som ligger på Oslo city. Glazen smakte merkelig søtt med en bitter ettersmak og biffen var alt for godt stekt. Jeg sa fra om at jeg hadde bestilt medium minus (minus minus, på grensen til rå) og sendte den tilbake. Så etter tretti (!!!!) minutter får jeg ny middag og tror du ikke biffen IGJEN var alt for godt stekt?! Sa fra enda engang og merket at den ellers i utngangspunktet uengasjerte og uinteresserte servitøren ble irritert. Når jeg fikk den tilbake var den greit stekt (fremdeles for mye, men ikke nok til å klage) og sausen var kald og smakte like dårlig. Mistenker de bare skrapte den av den andre biffen over på den nye...!!

 

min venninne bestilte forøvrig laksen som også var alt for godt stekt. Hun liker den sånn da, så hun klagde ikke. Men de spurte henne ikke om hvordan hun ville ha den stekt,og hadde jeg fått den så godt stekt (og tørr...) hadde jeg sagt fra.

Dette var på Fridays ved Oslo City.
Nei, skal du ha Biff,spar pengene dine og dra på Trancher.Tro meg,ingen av "kokkene" som jobber på slike kjederestauranter lager en drit av sin egen mise en place. Alt kommer på dunk eller i bøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens negative #2, og egentlig månedens negative for min del ; skrothorer som sitter på NAF og lirer av seg råd om "spis mindre godterier, spis mer grønnsaker!" eller "du må spise laks og tomatsuppe for da går du opp i vekt" til personer helt nede på 13 i BMI som sliter med virkelig virkelig bad case av spiseforstyrrelser.

Jeg.. altså... atte... er nesten så jeg bare tar med meg tauet og går rakt mot garasjen, jeg har ikke ord.

Endret av Aurelius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offense, men hva folk gjør på Fridays i utgangspunktet og særlig for en 'bedre' middag er et mysterium for min del. :)

Men vedrørende temaet kjederestauranter og biff, så er vel Big Horn Steakhouse OK? Det er mulig det er overpriset, men jeg for min del har synes maten har vært god der. Sist gang jeg var ute skulle jeg heller valgt Trancher, men BHS er litt mer barnevennlig, så derfor endte følget vårt der. 

Og for å holde meg til tema, så er jeg litt for fyllesyk i dag med tanke på at jeg skal lese på eksamen, men etter to kopper kaffe og masse mørk sjokolade ser ting bedre ut. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offense, men hva folk gjør på Fridays i utgangspunktet og særlig for en 'bedre' middag er et mysterium for min del. :)

Men vedrørende temaet kjederestauranter og biff, så er vel Big Horn Steakhouse OK?  

 

Nei. Skal du ha biff går du på skikkelig restaurant og ikke noe kjede tull spør du meg. Overpriset og ikke noe spesiell matopplevelse så Big Horn er bare tull og tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt mange gode biffopplevelswr på Big Horn jeg, så føler ikke en bær være kategorisk avvisende bare fordi det er en kjederestaurant :)

 

on topic: våkna i dag med følelsen av å virkelig ha blitt overkjørt av en lastebil. Ikke nok med at han kjørte over meg, men idioten valgte å rygge over meg på veien tilbake og. Har hodepine av en annen verden, tett i nesen, dotter i ørene, kvalm og vondt i hele kroppen!! Herregud.. Det er slike dager du bare vil rulle rundt og dø ass. Ikke har jeg en eneste Ibux/Paracet eller noe sånn ihuset heller. Hvor er søndagskjæresten når en trenger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Skal du ha biff går du på skikkelig restaurant og ikke noe kjede tull spør du meg. Overpriset og ikke noe spesiell matopplevelse så Big Horn er bare tull og tøys.

Du misforstår meg. Ikke vær irrasjonell. :)

on topic: våkna i dag med følelsen av å virkelig ha blitt overkjørt av en lastebil. Ikke nok med at han kjørte over meg, men idioten valgte å rygge over meg på veien tilbake og. Har hodepine av en annen verden, tett i nesen, dotter i ørene, kvalm og vondt i hele kroppen!! Herregud.. Det er slike dager du bare vil rulle rundt og dø ass. Ikke har jeg en eneste Ibux/Paracet eller noe sånn ihuset heller. Hvor er søndagskjæresten når en trenger det?

God bedring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk gidder å være utro, mister nesten troen på menneskeheten....:(

Jeg fatter heller ikke vitsen.....

Jeg ser at av kompisene mine, så er det drittsekkene som finner seg damer kjappest. Altså de som har flere damer samtidig, notorisk utro, behandler damene dårlig eller gir faen. :sad:

Og jeg siterer en kompis: "Men så har dere jenter en uvane for å velge disse, for så å klage til kameraten som faktisk er interessert i noe mer, men som dere har plassert i friendzonen." :banghead:

 

Endret av TonyMontanaSC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...