Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Tydeligvis litt for tidlig med en ny markløftøkt, ref dagens glade på fredag. Fingrene hadde ikke lyst til å løfte noe som helst og jeg skrapet opp leggen slik at jeg begynte å blø.

Skulle lage svineknoke. Slang herligheten i crock-pot'en. Og ettersom skinnet mer eller mindre tatt av, skar jeg det av og slang det inn i ovnen for å få sprø svor. Jeg har ikke fått sprø svor, og jeg har en røyklagt leilighet.

Våknet med forkjølelse :( Er helt ussel i kroppen.. Men jeg har en ting som virker 2/3 ganger for meg, ingefær. Så på vei til jobb kjøpte jeg en bunt med ingefær, og spiste den rå. Så om noen timer vet jeg om det virket eller ikke! 

Alle bare; EndNote er veldig lettvint når du skal skrive master.

Jeg bare; får ikke til å legge inn referanser, word ikke kompatibel med EndNote, stress å søke opp alle referansene på nytt .. HVORDAN I HELVETE ER DETTE TIDSBESPARENDE?! *river meg i håret*

Annonse

Alle bare; EndNote er veldig lettvint når du skal skrive master.

Jeg bare; får ikke til å legge inn referanser, word ikke kompatibel med EndNote, stress å søke opp alle referansene på nytt .. HVORDAN I HELVETE ER DETTE TIDSBESPARENDE?! *river meg i håret*

Det er tidsbesparende når oppgaven er ferdig og du gjør noen småendringer, så oppdateres ref. Listen automatisk. Har akkurat endret en liste for hånd nå, tok meg en hel dag! Istedet for å trykke på knappen en gang. Finnes masse tutorials, sjekk UiS sine sider, under biblioteket F eks, eller ta et kurs :-) Lykke til!

Det er tidsbesparende når oppgaven er ferdig og du gjør noen småendringer, så oppdateres ref. Listen automatisk. Har akkurat endret en liste for hånd nå, tok meg en hel dag! Istedet for å trykke på knappen en gang. Finnes masse tutorials, sjekk UiS sine sider, under biblioteket F eks, eller ta et kurs :-) Lykke til!

Hehe, joa, jeg veit at det er en investering i fremtiden. Men jeg eier ikke tålmodigheeet. Skal sjekke ut tutorials! Takk for tips :D

Da deg sammen og slutt å syt over andres syting :D 

Da deg sammen?

Du finner meg i selvforherligelsestråden. Skal lage en om ingen kommer meg i forkjøpet. :)

Da deg sammen?

Du finner meg i selvforherligelsestråden. Skal lage en om ingen kommer meg i forkjøpet. :)

Jajajaj, du skjønte hva jeg mente. Bruker så mye energi på irritasjon at jeg ikke har noe til overs til rettskriving. 

Jeg heier på forslaget om en selvforherligelsestråd!