Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alle bare; EndNote er veldig lettvint når du skal skrive master.

Jeg bare; får ikke til å legge inn referanser, word ikke kompatibel med EndNote, stress å søke opp alle referansene på nytt .. HVORDAN I HELVETE ER DETTE TIDSBESPARENDE?! *river meg i håret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bare; EndNote er veldig lettvint når du skal skrive master.

Jeg bare; får ikke til å legge inn referanser, word ikke kompatibel med EndNote, stress å søke opp alle referansene på nytt .. HVORDAN I HELVETE ER DETTE TIDSBESPARENDE?! *river meg i håret*

Det er tidsbesparende når oppgaven er ferdig og du gjør noen småendringer, så oppdateres ref. Listen automatisk. Har akkurat endret en liste for hånd nå, tok meg en hel dag! Istedet for å trykke på knappen en gang. Finnes masse tutorials, sjekk UiS sine sider, under biblioteket F eks, eller ta et kurs :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidsbesparende når oppgaven er ferdig og du gjør noen småendringer, så oppdateres ref. Listen automatisk. Har akkurat endret en liste for hånd nå, tok meg en hel dag! Istedet for å trykke på knappen en gang. Finnes masse tutorials, sjekk UiS sine sider, under biblioteket F eks, eller ta et kurs :-) Lykke til!

Hehe, joa, jeg veit at det er en investering i fremtiden. Men jeg eier ikke tålmodigheeet. Skal sjekke ut tutorials! Takk for tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilen lagde et helvetes spetakkel idag, endte opp med å bli avskiltet siden den ikke var egnet til veien :( Siden det er vinter, og jeg ikke orker å fikse på den nå (Motor problemer) så kjøpte jeg meg ny bil samme dag. Så ja, negativt men positivt siden jeg gjorde et røverkjøp på nye bilen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...