Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

For en gjeng med sutrekopper! :D

He, he, he! Føltes ikke sutrete da jeg våkna med at jeg gnagde på puta og maga'n skreik værre enn en brunstig tiur;)

Endret av Stilken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

8timer overtid ? ;) 

 

Som PT får du ikke penger for noe annet enn gjennomførte timer, så ble ikke noe ekstra der, nei! 

Jeg overlevde dog 13t på ringnes park og gjennomførte en dødsbra økt, så var ikke _så ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
27 minutter siden, VegaMaren skrev:

De fant ingenting galt med kneet på røntgen, så ble henvist videre til MR - men fikk ikke time før om hele fire uker :( Er det vanlig med så lang ventetid? 

Jeg måtte vente to mnd, så fire uker er ikke ille med mindre det er veldig akutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tonje_86 skrev:

Jeg måtte vente to mnd, så fire uker er ikke ille med mindre det er veldig akutt :)

Oi, såpass! Tja, akutt er det vel ikke, men har gått med plager i omtrent tre måneder allerede, og det er jo til hinder for treningen, vurderinger i gym og til tider ved vanlig hverdagsaktivitet. Så en smule frustrerende er det uansett! Får vel bare gjøre det beste utav det, da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryna skikkelig på vei hjem fra jobb i dag. Optimistisk som jeg er har jeg bytta ut vintersko med joggesko. Tung gymbag på skuldra, isbelagt bakke, en buss som er i ferd med å kjøre sin vei uten meg, full spurt  og småstein oppå isen... Plutselig forsvinner beina under meg på magisk vis og før jeg vet ordet av det ligger jeg langflat på magen, oppskrapa og blodig på håndleddene, klissvåt og skitten, tomt busstopp og titalls skuelystne mennesker rundt meg. Great.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontekst: For ca. 8 uker siden fikk jeg påvist slitasjebrudd i 5. Metatars i venstrefoten, 4 uker med gips og 4 uker med opptrening senere var vi kommet til igår;

Skled på isen å måtte ta meg imot med vondfoten for å unngå å tryne, kjente bokstavelig talt at det brakk noe nede der, dro på legevakta som henviste meg til røntgen, der de finner på å sammenligne med røntgenbildene mine med de jeg tokk sist kontroll, altså for fire uker siden, kommer frem til at det ikke er noe som helst galt og sender meg hjem, idag kan jeg ikke gå grunnet smerter og en fot så hoven at jeg kunne like gjerne vært ett ballongdyr. 

Dagens rant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

kanskje skiveutglidning i ryggen ..... kan nesten ikke bevege meg, og de er ingen snakk om å bøye seg fremover uten å støtte seg med armene på lårene. dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, QueenWinther skrev:

kanskje skiveutglidning i ryggen ..... kan nesten ikke bevege meg, og de er ingen snakk om å bøye seg fremover uten å støtte seg med armene på lårene. dør. 

Huff, not good.. Krysser fingre og tær for deg, Ina. (y)

Jeg er kraftig forkjøla med feber. Luksusproblem, vet.. Men kjedelig å ikke få gjort dagens løft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest =xXx=
6 minutter siden, TEW skrev:

Småfeber, verker i alle ledd, har skippet 3 treningsøkter så langt...😣

Outch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel tidligere foreslått å legge ned denne tråden, men i forbindelse med at jeg har fått kyssesyken kan det kanskje være på tide med et innlegg også her. Har ikke trent på 3-4 uker, så det begynner å bli skrale greier kroppslig sett. Det straffer seg å holde på med yngre jenter. :D

Men på den positive siden betyr vel dette at jeg er immun. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SamGold skrev:

Jeg har vel tidligere foreslått å legge ned denne tråden, men i forbindelse med at jeg har fått kyssesyken kan det kanskje være på tide med et innlegg også her. Har ikke trent på 3-4 uker, så det begynner å bli skrale greier kroppslig sett. Det straffer seg å holde på med yngre jenter. :D

Men på den positive siden betyr vel dette at jeg er immun. :D 

Kjipe greier. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...