Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En random kis kløyp meg i puppen på treking i går <_<

Haha!

En random jentegjeng (4 som var direkte mot meg, nærmere 10 som var med i gjengangrepet) startet en diskusjon på facebookveggen til en bekjent av meg i går. Om meg, hvor dum jeg er, min skyhøye fettprosent, hvor sykt feit jeg er, hvor usunn jeg er, jeg ser ut som ei ku og om hvordan jeg burde begynne å leve sunnere, for jeg kan ingenting om verken sunnhet eller kosthold. De har snoket frem bilder av meg på instagram og Facebook, virker det som. Etter en kort og saklig diskusjon på facebookstatusen til min bekjente dagen før , hvor hun og jeg endte opp med å være helt enige. De skulle beskytte sin venninne mot angrep eller noe sånt. Jeg skal spare dere for screenshots av det vemmelige opplegget, men jeg fikk en liten smakebit, en ørliten brøkdel, av det mange unge opplever daglig på nettet - og det gjør meg kvalm ass. Jeg er en voksen kvinne på snart 30 år og jeg fikk et stikk i magen, jeg tør ikke tenke på hvordan barn og ungdom som opplever dette jevnlig kjenner det. 

Vær greie med hverandre, pliz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

En random jentegjeng (4 som var direkte mot meg, nærmere 10 som var med i gjengangrepet) startet en diskusjon på facebookveggen til en bekjent av meg i går. Om meg, hvor dum jeg er, min skyhøye fettprosent, hvor sykt feit jeg er, hvor usunn jeg er, jeg ser ut som ei ku og om hvordan jeg burde begynne å leve sunnere, for jeg kan ingenting om verken sunnhet eller kosthold. De har snoket frem bilder av meg på instagram og Facebook, virker det som. Etter en kort og saklig diskusjon på facebookstatusen til min bekjente dagen før , hvor hun og jeg endte opp med å være helt enige. De skulle beskytte sin venninne mot angrep eller noe sånt. Jeg skal spare dere for screenshots av det vemmelige opplegget, men jeg fikk en liten smakebit, en ørliten brøkdel, av det mange unge opplever daglig på nettet - og det gjør meg kvalm ass. Jeg er en voksen kvinne på snart 30 år og jeg fikk et stikk i magen, jeg tør ikke tenke på hvordan barn og ungdom som opplever dette jevnlig kjenner det. 

Vær greie med hverandre, pliz.

For en gjeng ubrukelige folk.. Ikke verdt en 5-øring de folka der.. Makan til oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette er på en privat facebookside. Hvilket gjør det enda sprøere... 

en gruppe eller din egne facebook profilvegg?  

harselering/trakasering osv på nett er jo ikke spessielt lov så en anmeldelse er på sin plass om det blir sagt ting som får en voksen person til å få vondt i magen...

 

Endret av Sexylubben83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår felles venns private profil.

Jeg tror et overraskende hjemmebesøk av en sint iraner som kan markløfte tre av dem samtidig er langt mer skremmende enn en anmeldelse.  

Tror x-antall vektløftere, styrkeløftere, kroppsbyggere og ymst anna som står bak deg hjelper på også.

 

Fy faen, makan til nedrige jævler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår felles venns private profil.

Jeg tror et overraskende hjemmebesøk av en sint iraner som kan markløfte tre av dem samtidig er langt mer skremmende enn en anmeldelse.  

tror nok man sku få samla en haug med "fitte" folk som ikke ser ut som de frøknenes idealer som er i bedre form en disse mobberne og tatt ett besøk til de :)  så kunne de fått en challenge mot hver å en av oss så kunne de få bestemme selv om man trenger være 50kg på 190cm for å være perfekt...  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...