Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Julebordet jeg skulle på med vennene mine 20. november bestemte "arrangøren" (altså han det skulle være hos) å flytte en uke frem fordi EN kompis ikke kunne komme. Det førte til at ikke bare jeg, men også to andre som i utgangspunktet kunne komme, nå ikke kan komme. Kjipt når oppmøte til en person blir prioritert over tre andres. Spesielt når den opprinnelige datoen har vært bestemt i 1,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk vite for to dager siden at stefaren min mest sannsynlig ikke kommer til å leve fram til jul og legene anbefalte ham derfor å feire jul ganske så snart :( Jeg skulle så inderlig ønske at jeg bare kunne reise hjem og være der, men istedenfor er jeg stuck her nede i påvente av at de skal ringe hjemmefra med dårlige nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite for to dager siden at stefaren min mest sannsynlig ikke kommer til å leve fram til jul og legene anbefalte ham derfor å feire jul ganske så snart :( Jeg skulle så inderlig ønske at jeg bare kunne reise hjem og være der, men istedenfor er jeg stuck her nede i påvente av at de skal ringe hjemmefra med dårlige nyheter.

:( Stor klem! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite for to dager siden at stefaren min mest sannsynlig ikke kommer til å leve fram til jul og legene anbefalte ham derfor å feire jul ganske så snart :( Jeg skulle så inderlig ønske at jeg bare kunne reise hjem og være der, men istedenfor er jeg stuck her nede i påvente av at de skal ringe hjemmefra med dårlige nyheter.

96901656.jpg

 

Endret av Sexylubben83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilke krefter eller guder jeg har gjort forbannet? Føles virkelig som om store deler av verden er i mot meg...

Faktisk så er jeg glad jeg ikke har hund, for da hadde den døde,  og da hadde livet akkurat nå blitt en country western låt, og er det en ting jeg ikke treng er nå, så er det en country western låt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvilke krefter eller guder jeg har gjort forbannet? Føles virkelig som om store deler av verden er i mot meg...

Faktisk så er jeg glad jeg ikke har hund, for da hadde den døde,  og da hadde livet akkurat nå blitt en country western låt, og er det en ting jeg ikke treng er nå, så er det en country western låt....

vel, speller du cøntrylåta baklengs TEW blir bikja yngre, hesten overlever og dama kommer tilbake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hellebornstein.no/2015/11/11/spiser-du-og-drikker-du-deg-feit-og-syk/

Nytt innlegg fra Helle Bornstein i dag, og dama kjører bare lengre og lengre på skrulletoget, aspartamfrykt og Mercola i dag, MMR-autisme og jødekonspirasjoner i morgen?

Hvorfor MÅ så mange opplyse om hva man dør eller blir syk av hele tiden?? Det gjør meg deprimert!:arghh:

Mener ikke deg altså, men hun Bornsteindama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å holde meg unna denne tråden, og heller vinkle alt negativt i ei positiv retning, men nå går det ikke mer, for nå har det rett og slett gått for langt! Jeg har akkurat lappet ferdig bakdekket på sykkelen min. Tett som pokker, tok vanntesten flere ganger uten en eneste lekkasje. Skrudde derfor på både dekk, bremser, gir og skjerm igjen. Men nå, nå er det faen meg flatt igjen. TSK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here it goes: 3,5 times gåtur i går. Så til noen venner på mat. Vet ikke om jeg skal klage eller være lykkelig. Fikk servert kjøtt i mørket som det kalles i Trøndelag. Ikke spist dette på godt over 30 år. Fikk sånn barndomsopplevelse og greier nesten sånn at mutter'n og fatter'n og storesøskene satt ved siden av meg (alle er borte). DÆVEN som jeg åt. Fruen syns det ble pinlig og greie… :) 

Så ble det 2 øl, 3 aquitt , 1 gin/tonic og 2 svære porsjoner is. 

Sitter her fyllesyk og sulten nå. Dagens negative, eller…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here it goes: 3,5 times gåtur i går. Så til noen venner på mat. Vet ikke om jeg skal klage eller være lykkelig. Fikk servert kjøtt i mørket som det kalles i Trøndelag. Ikke spist dette på godt over 30 år. Fikk sånn barndomsopplevelse og greier nesten sånn at mutter'n og fatter'n og storesøskene satt ved siden av meg (alle er borte). DÆVEN som jeg åt. Fruen syns det ble pinlig og greie… :) 

Så ble det 2 øl, 3 aquitt , 1 gin/tonic og 2 svære porsjoner is. 

Sitter her fyllesyk og sulten nå. Dagens negative, eller…

Gin/tonic!!!:wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...