Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Årets negative for min del;

Hadde vært på trening ca 30min, fått kjørt benk,nedpress og beinpress når eldstedattera ringer og forteller at minste har spydd. På spm om jeg skal komme hjem sier hun at hun skal ringe meg opp igjen. Det går 3 min og hun ringer og forteller at minstejenta har spydd igjen, venninna spydde da ned eldstejenta som da også måtte spy fordi hun ble spydd på.

OMG! Spy fra stua, ned trappa, på veggen, i gangen og på badet og en hund som hadde sleika/gått oppi dette.

Så da ble resten av treninga husvask.

Eneste positive er at eldste og venninna bare har kasta opp en gang og at det sannsynligvis var fordi hele spysituasjonen var disqusting. Minste derimot ligger her som et slakt og spyr og spyr. Passer sinnsykt bra i dissr hjemmeeksamens tider

Fortsetter under...

Dagens negative var vel at jeg så på rumpa mi i speilet da jeg hadde dusja ferdig etter endt økt i dag, og den så IKKE sånn ut som jeg syns den skulle gjøre. Eller som den gjorde for en stund siden.. sukk ... ÆÆæææ tålmodighet er en dyd.... -_-

Vel, tror vi dropper innveiing i morgen altså, er så steike full av vann at jeg veier sikkert 200kg. Så det blir vel slik med mindre noen kommer på å en vidunderkur som lar folk droppe noen kg vann på 8 timer.

hahahaha avføringsmiddel og sitt på do hele natta xD *ELLER IKKE* :p Huff :p

Annonse

Åh max fail.. Skulle på bussen, bussjåføren spurte om jeg var barn eller voksen (...) og jeg insisterte på at jeg var voksen,"sikker?" Spør han, "haha ja helt sikker!" Svarer jeg litt fornærmet.. "Javel, 47 kr da". Jeg leter i lommeboka, og hey! Har bare nok småpenger til en barnebillett... Jadda, må vente en time på neste buss! Er det mulig...

• 2 uker senere...
Gårsdagens "negative" = så flaut at det nesten må deles.. Nå har jeg jo fått det litt på avstand ;)

Anywho: meget lavt blodsukker og ulvehunger rett etter klatreøkt. Tomt kjøleskap.. skynder med inn i leiligehten for å hente kontanter og komme meg avgårde på butikken. Tar med meg bosset på veien ut for å hive. Kommer til kassen i butikken - men 500 lappen er borte vekk... Betaler med kredittkort og drar superstresset hjemigjen for å finne ut av hvor det ble av 500 lappen... Den ligger i bunnen av det grønne bosspannet hvor jeg nettopp kastet aviser.

Siden jeg ikke når ned i bunnen (nesten tomt spann) finner jeg ut at det er lurt å klatre opp i spannet. Så - da gjør jeg det og får tak i pengen min.. Men jeg kommer meg for pokker ikke ut igjen av det svææære spannet. Så da står jeg der da.. prøvde å klatre ut uten at det gikk.. og fant til slutt ut at jeg rett og slett måtte velte det..Auu..

Så...kommer husverten ut av døra og leeer høyt. "Nu har æ stådd å sedd på dæ litt.. du e ganske så fasinerende! Men æ ska ta å hjælp dæ ut før du knekke nokka!"

Hahahaha- lo meg skakk ;) Klatreøkt, men søppelspannet ble ikke lett å bestige :p;) (ååå men jeg tror husverten har kost seg ;) På den andre siden er dette noe jeg også kunne funnet på, så skal ikke le for høyt…)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...