Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Drittlærere som ikke gjør jobben sin .... meget mulig jeg ikke får levert et ferdig produkt på mandag siden læreren ikke har fått ut fingeren og brent leira i råbrann ennå (noe som tar et døgn, pluss at den skal brennes et døgn til etter at man har hatt glasur på) -.- tviler på hun er her i helga og gjør det for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha barnebursdag i morgen og irriterer meg over de som ikke har gitt beskjed om de kommer eller ikke.

På feedag er det julebord og jeg passer ikke kjolene mine etter fødselen for snart 3 mnd siden. Deppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenseslangen på båten har fryst.. Jeg får ikke tint det, båten tar fortsatt inn vann.. Sååe derfor må henda mine bade i dieseloljemotorvæskerhavsøldrittvann :cautious: hver dag 2 ganger om dagen inntil det blir varmegrader igjen o_O:sorry: Og nå som jeg endelig hadde fått alt til å funker igjen :huh::cautious: Hardt liv :hilarious:

Prøvd med hårføner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jupp :lol: Hårføner, fingervarme, varmtvann... No can do :p Hadde jeg vært litt mer tøff og handy med verktøy hadde jeg kunne testa sånn derre varmepistoldings eller no :X3: meeen vil jo ikke sette fyr på båten heller! :joyful: Så da får jeg fungere som båtens lensepumpe da twice a day :lol: Brrr

Høres slitsomt ut...

Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt meg en dampvasker og brukt damp til å tine med. Setter ikke fyr på noe med den.

Funker best hvis du har tilgang til strøm da...

Dampvasker 3 bar - Jula – Alt for hjemmefiksere til proffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målte og veide meg i dag. Er opp fem kg fra minstenotering i juli. Det i seg selv er i og for seg greit. Ser at det har vært mye økning i muskelmasse siden den gang. Det som irriterer meg er at det også har vært økning rundt magen og hofte. Ja, ja. Da er det bare en vei da, og det er å begynne å kjøre tabata etter trening igjen. Hrmph.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...