Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fant ut at vektene på kabelmaskinen er merket med en "samlet vekt" på begge sidene.. Så hekter jeg 50kg på kabelen, så er det bare 25kg jeg løfter... >.<

Ble plutselig "litt" veikere :p

Hahaha er det sånn det er altså! Jeg skjønte det var noe merkelig med den der kabelgreien altså, men fattet det ikke helt! Hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge vaktplanen jeg fikk i begynnelsen av desember skal jeg begynne på jobb kl 16 idag. Har sagt ja til noen ekstravakter og endringer, som jeg ba de legge inn i vaktplanen slik at jeg husket det og kunne sjekke det seinere. Sjekket tilfeldigvis nå, og skal plutselig begynne kl 14 istedenfor :mad: Har ikke sagt ja til det!!! :mad::mad::mad:

Så, skal jeg late som jeg ikke sjekket eller skal jeg være flink pike.. :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge vaktplanen jeg fikk i begynnelsen av desember skal jeg begynne på jobb kl 16 idag. Har sagt ja til noen ekstravakter og endringer, som jeg ba de legge inn i vaktplanen slik at jeg husket det og kunne sjekke det seinere. Sjekket tilfeldigvis nå, og skal plutselig begynne kl 14 istedenfor :mad: Har ikke sagt ja til det!!! :mad::mad::mad:

Så, skal jeg late som jeg ikke sjekket eller skal jeg være flink pike.. :grumpy:

Flink pike, flink pike :D

Du får bedre betalt, og blir mer populær blant kollegaene. Vinn-vinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ får jeg jo ikke noe ut av det. Jeg hadde jo egentlig planer da.

Ser den.. Men lite kult med sure sjefer og ansatte som kanskje må jobbe en del estra fordi de mangler en da :p Men til syvende og sist er det ditt valg :p Men tror nok ikke at de andre planene er så kule når man vet man egentlig skulle vært på jobb :p Sjelden det funker og ha trassalder i arbeidslivet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten Norge suger!!!! Hvor lenge er det mulig å la pakker ligge på terminal i Oslo da??? (1 uke hittil) Og hvorfor må en pakke sendes Nord-Norge rundt med bil når den skal til en øy med kun flyforbindelse??? Og leveringsdato forskyves og forskyves... :banghead::mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den.. Men lite kult med sure sjefer og ansatte som kanskje må jobbe en del estra fordi de mangler en da :p Men til syvende og sist er det ditt valg :p Men tror nok ikke at de andre planene er så kule når man vet man egentlig skulle vært på jobb :p Sjelden det funker og ha trassalder i arbeidslivet :D

Føler ikke akkurat at jeg har trassalder.... Jeg gikk selvsagt på jobb. Jeg er da ikke helt på tryne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Posten Norge suger!!!! Hvor lenge er det mulig å la pakker ligge på terminal i Oslo da??? (1 uke hittil) Og hvorfor må en pakke sendes Nord-Norge rundt med bil når den skal til en øy med kun flyforbindelse??? Og leveringsdato forskyves og forskyves... :banghead::mad:

Nesten all post nordaførr Fauske sendes til Fauske førr omsortering, bortsett fra lokalposten :p

Så om du skal sende ett brev fra Alta til Kirkenes må det først til Fauske før det ankommer Kirkenes:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tissa fikk jeg plutselig DEN jævla digre edderkoppen krabbende oppover hånda mi så jeg skreik så heftig at bikkja sikkert er hørselskada de neste timene også slo jeg hånde så hardt i veggen at den ble skikkelig vond o_O:huh: Tror jeg skal bli det eneste mennesket i verden som aldri trenger å gå på do jeg :cautious::eek: Yaiks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...