Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ah, folk som strekker seg over maten til andre i stedet for å be om at det sendes (..)

Dette er jo "excuse my Norwegian arm"! Du må faktisk flytte til et annet land om du skal unngå det.

Jeg for min del klarte å blande shaken min med halvt om halvt melk og sprudlevann imorges, så den poffet i trynet på meg da jeg åpnet den. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo "excuse my Norwegian arm"! Du må faktisk flytte til et annet land om du skal unngå det.

Jeg for min del klarte å blande shaken min med halvt om halvt melk og sprudlevann imorges, så den poffet i trynet på meg da jeg åpnet den. Hehe.

Kalles vel også pensjonistarmen her til lands, og det passer godt i dette tilfellet.

Men spurdlevann og shake ja.... det hørtes jo artig ut.... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det var mer vellykka enn mitt forsøk på å blande rødvin med drikkevaksine-pulver!

Lite lovende at den ble blå og nesten brusa over glasset. Ikke ble den lettere å få ned heller.

Du vet du har en funky kjemisk reaksjon på gang når [...]!

Gikk bare sånn halvveis med kreatinen og, ville ikke blande ordentlig, så kan ikke anbefale det.

Og det neste blir BCAA i vodkaen?

Dette, derimot, må prøves! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært syk i en uke, og hoster så jeg får vondt i ryggen...

Loosing all kinds of gains... all kinds...

Dritthoste! Har hatt min i over en måned!

Dagens negative?

Øh ja

  • Dødsliten etter å ha vært på jobb siden 07. Startet dagen med å bære stoler og bord, avsluttet den med å bære stoler og bord
  • Har ikke sovet i natt
  • Har vondt i føttene
  • Mensen
  • Fikk julemat på jobb i dag, liker ikke ribbe og pinnekjøtt og sånt, men dette var jo faktisk spiselig, bortsett fra posekålrabistappen. Dessuten var riskremen mye bedre enn mamma sin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...