Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stod og skrellet/hakket grønnsaker til i morgen i et par timer i dag,og klarte selvfølgelig å pådra meg selv tre vannblemmer. Det funket jævlig dårlig med mine planer om å perse i benk i dag.

BUT I DID IT ANYWAY!

Da er det vel dagens glade da? :p Er vel ekstra impressive med pers når det gjør ekstra vondt? :p:LOL: :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov til kl.14 i dag og gikk og la meg igjen rundt kl.22 og sovna av stort sett med en gang. For så å våkne kl.01 av at jeg syntes det var alt for lyst ute og at jeg sikkert hadde forsovet meg maks til jobb i morgen..! Da jeg endelig fant ut hva klokka var så var jo jeg lysvåken. Bare for å gjøre det ekstra flott kom de for å skrape parkeringsplassen rett ved siden av soverommet mitt samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos tannlegen på onsdag, alt ok.. Betalte 950kr:dry:

På torsdag fikk jeg latterlig vondt og ingenting hjalp.. I dag fikk jeg endelig tid på tannlegevakta. Mannen sa jeg hadde betennelse i tannkjøttet pga visdomstenne og en fylling som må skiftes for andre gang. Betalte 700kr.

Ikke ville han gi meg antibiotika og sendte meg hjem med enda mer smerter.......

Vurderer atm å trekke alle tennene og kjøpe meg gebiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...