Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tidenes dagenderpåangerslæsjfylleangstslæsjbondeanger og jeg drikker ikke engang alkohol. Hvorfor gjøøør jeg disse tingene?

Samme heeer!! :( Drakk ikke mye en gang. Sjangler bort til toalettet jo..(FYI: jeg spydde. Deilig.) Denne kroppen får aldri lov til å bevege seg ut av senga igjen, ever. FML.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klippet meg i fingeren når jeg skulle klippe tåneglene...

Eller så røyk dynamoreima på bilen igår, så stod i veikanten med en kokende bil... Fant noe vann i en hage 500meter lengre vekke, så fikk fylt på og komme hjem før det kokte igjen.

Men må vente til imorgen før jeg får den nye reima, så blir ikke trening på meg idag.

Forsiktig med sånt, varm motor pluss kaldt vann så plutselig har du en topp i 2 deler, det er dyrere enn ny reim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.. Skjønner ikke at folk skaffer seg dyr når de allikevel bare blir parkert ute, mens familien er inne.. Og bikkja får jo såklart SE inn, bare ikke være inne stakkar (n) Syns vel egentlig det grenser til dyremishandling .. Psykisk terror eller no :p:huh:

Du kan ringe politiet da? Å si at hunden står ute å gauler i all slags vær, at du begynner å synes litt synd i dyret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som følge av at roser vokser saktere enn ugress sliter jeg med å få racken lav nok. Må opp på tærne for å få av stanga, men jeg er rutt og alt går på skinner. Mens jeg står og bøyer kommer det en mann bort, vrir seg mellom meg og racken og begynner å justere på den, fordi han synes det så så upraktisk ut. Jeg rager fullstendig og ber han til helvete om å sette den tilbake der den stod, men det skjønte han ikke før jeg fikk mæædface. Skjelte han ut for å ødelegge bøyen min etterpå, men jeg er fortsatt litt sur og håper han går og leker på motorveien elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er plutselig på jobb. Det er negativt. Og så må eg bæsje, og det er og negativt, for eg liker ikkje å bæsje på jobb (hvertfall ikkje når eg må ut av senga først). Men det mest negative hadde kanskje vært å bæsje i senga, så jeg dropper hvertfall det. :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er plutselig på jobb. Det er negativt. Og så må eg bæsje, og det er og negativt, for eg liker ikkje å bæsje på jobb (hvertfall ikkje når eg må ut av senga først). Men det mest negative hadde kanskje vært å bæsje i senga, så jeg dropper hvertfall det. :grumpy:

o_O

Hva jobber du som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...