Jump to content

Pawz

Members
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

About Pawz

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/01/1991
  1. Pawz

    2-splitt

    Engelsk er ikke noe problem! Tusen takk for alt.
  2. Pawz

    2-splitt

    Overkopp Benkpress Dips Chins Nedtrekk Pushdown m/tau Biceps curls? Hva med militærpress? :-) Underkopp Knebøy Markløft Benpress leg extension leg curl ... eller utfall et sted? Mage Er ikke så flink til dette med å sette opp selv, så må gjerne kommentere forslaget. Takk for at dere kommer med gode svar!
  3. Pawz

    2-splitt

    Har du noen konkrete forslag til øvelser på armer? :-) Og flere øvelser til underkropp?
  4. Pawz

    2-splitt

    Jeg er en jente på 22 år, 58 kg, 172cm høy, trener styrke opp til 4 ganger i uken. Vurderer å bytte til 2-splitt, så lurer på om dette ser greit ut? Dag 1 Bryst, bein og armer Knebøy Benpress Benkpress Dumbbell chest-press Dips Mage 3 sett Dag 2 Rygg og skuldre Markløft Skulderpress Negative chins Nedtrekk Stående roing Mage 3 sett
  5. Jeg er selv en kresen sjel liker heller ikke grønsaker, salat, eller er særlig glad i egg og fisk. Egg - hva med godt stekt speilegg med ketchup? Jeg er ikke særlig glad i egg selv, og liker ikke eggehvite heller. Men speilegg klarer jeg å spise. Cottage cheese/mager kesam - Ingen av delene er spesielt godt alene. Prøv å bland disse med sukkerfritt syltetøy eller annen søtning? Eventuelt helle på med mye bær, det er godt synes jeg. Liker også å bruke kesam som topping på pannekaker eller noe annet. Nå skal det sies at vanilje er mye bedre enn vanlig mager kesam. Vanlig mager kesam kan du blande med dipp, det er kjempegodt Havregryn - stek det! gjerne i cocosa og sukrin, da blir den skikkelig crunchy og søt. Kjempegodt i mager vaniljekesam og bær. Eller prøv det i vanlig yoghurt? Fisk - seifilet er utrolig godt, og stekt fisk er generelt mye bedre enn kokt synes jeg. Du kan jo prøve deg på fiskekaker eller fiskeboller selv om det ikke er ren fisk da Grønnsaker - ... det spiser ikke jeg heller. :-( Prøver sakte men sikkert å venne meg på salat da.
  6. Lurt, det nesten 2,5 mnd siden operasjon her nå. Arret er fint, men teipmerkene er ikke fullt så fine
  7. Okei, første jeg kommer til å gjøre i morgen da :-) Blir nesten litt nervøs jeg ja!
  8. Hvor får du tak i silketape? Er ingen sår i den forstand, men veldig tørt og rødt :/
  9. Til dere som har snittet rundt nipple; flere som har fått merker etter microporteipen? Håper inderlig det går bort
  10. Dag 1 Bryst, bein og armer Knebøy Benpress Benkpress Dumbbell chest-press Dips Planken Dag 2 Rygg og skuldre Markløft Skulderpress Negative chins Nedtrekk Stående roing Planken Fikk det av ei på Fitnessbloggen, og trives veldig med programmet siden jeg stadig øker. Vet det ikke står noen reps og serier, så gjerne anbefal. Kjører som regel 5x5 eller 8x3, 4 ganger i uka. Det jeg egentlig lurer på er om noen kan komme med andre øvelser enn chins/pullups og dips? Det er ikke så alt for lenge siden brystoperasjon, så kjenner at disse øvelsene sliter og river litt for mye samt at jeg ikke klarer én, og treningssentret har ingen strikk eller hjelpevekt til å assistere.
  11. Regner med den blåser seg opp et par cm, men syntes 5 virket litt mye. Trodde fiber skulle roe ned oppblåst mage, jeg? Men skal prøve å kutte ut, og se hvordan det går :-) Takk for svar!
  12. Har et veldig dumt spørsmål her. Har funnet ut at magen min blir veldig oppblåst iløpet av dagen. Fra 74cm (før frokost) til 79cm Hvordan kan man forhindre det?
  13. Hvis du tok under så vet jeg ikke om jeg kan gi deg noe konkret svar... Men jeg har gjennom hele prosessen opplevd at venstre bryst er mer ømt og healer mye senere enn høyre bryst. Puppeformen har forandret seg veldig! Den ene i en annen hastighet til og med, men nå er de symmetriske :-) Har hatt perioder med ømhet de første 4 ukene!
  14. Å bare ta 24-27kg i benk er flaut. Men tør ikke å gunne hardt på bryst enda! Burde ordne en logg som heter "En pingles dagbok", passer meg fint!
  15. 8 uker siden! Tok det veldig rolig og hørte på kroppen... Kan ta så og si alle øvelser utenom bøy, benk og tunge brystøvelser nå (er ikke sterk nok til chins eller dips uten assistanse enda)! Det stikker litt i venstrepupp hvis jeg er for hard, så tar det veldig med ro der. :-) men digger at jeg får til å trene tungt for det! Vært mye mark og strakmark på meg :-)
×
×
  • Create New...