Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må reise hjem igjen i dag =( Vil ikke reise fra kjæresten, vet ikke når vi får mulighet til å besøke hverandre igjen pga skole og praksis.... jeg liker ikke avstandsforhold.. gleder meg til sommeren når vi kan flytte sammen :D

!mente at dere skulle flytte sammen,hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnast det noko kjipare enn å få beskjed om at du kanskje vert flytta frå 2-4 turnus til 4-4?!?

Men har ein vikarkontrakt så har ein det, og då er det ikkje anna å gjere med den saka... Det er DOBBELT så mykje jobbing det, og DOBBELT så lenge vekk frå jentungen, mannen og alt som liknar på eit normalt kosthold......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortissøsteren har ett finfint lite anlegg som hun spiller DUNKDUNKDUNK på så det rister i hele huset. Nyss før det går ut vinduet. Nyss før...

Dra ut ledningen til popanlegget eller eventuelt flytt ut. Kvifor bur du framleis heime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til faller jeg for min store synd. Jeg spiser jeg tempura (kylling eller scampi som er fritert f.eks). De gangene jeg har gjort det, har jeg alltid blitt "matforgiftet", i alle fall trodde jeg det. I dag skeiet jeg ut med fritert kylling i sursøt-saus. (don't ASK WHY). Noen timer etterpå, da jeg hvilte ut etter en ganske bra joggeøkt (ja, jeg hadde i det minste VETT til det), så begynte det å romle/kile så rart i magen min. Plutselig måtte jeg veldig på do, og jeg skal være så velvillig at jeg sparer dere for detaljene i toalettskålen. Men i det øyeblikket, da tanken om matforgiftning slo meg, slo det meg også at det er lite sannsynlig å bli matforgiftet på fire forskjellige spisesteder. For ja, de tre andre gangene jeg har spist fritert mat i år, har jeg spist det på tre forskjellige spisesteder og alltid blitt dårlig. Altså må jeg konkludere med at jeg er allergisk mot fritert mat. (går det an?) Det positive i alt det triste er at jeg ikke lenger kan spise denne drittmaten mer, så det er nesten så denne ikke passer inn i dagens negative. Men bare nesten, for magen min prøver fortsatt å kommunisere med meg ved å lage rare gremlinslyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt livs værste tilfelle av DOMS/stølhet i beina, etter å ha sittet litt, så må jeg gå rundt som en olding på isen i et minutt før det begynner å løse seg opp. Og da ser jeg ut som jeg har fått tredd et par svære opp bak..

5 minutter gange, så ser det ut som jeg har strekk i begge lyskene og halter pga det, og der er jeg enda :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...