Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha på med bleie når du kommer på jobb :p:roflmao:

Sparer bleiene til mer spesielle situasjoner (og pasienter). Tror ikkje det hadde vært særlig stas å ligge en hel natt med bæsj i bleia uansett! Og tenk om eg må jobbe i natt og rykke ut med bæsj i bleia utan å ha tid til å skifte først! Og så hadde eg fått bleieeksem! Og så hadde det lukta bæsj! DET hadde VIRKELIG vært nattas negative! :hungover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer bleiene til mer spesielle situasjoner (og pasienter). Tror ikkje det hadde vært særlig stas å ligge en hel natt med bæsj i bleia uansett! Og tenk om eg må jobbe i natt og rykke ut med bæsj i bleia utan å ha tid til å skifte først! Og så hadde eg fått bleieeksem! Og så hadde det lukta bæsj! DET hadde VIRKELIG vært nattas negative! :hungover:

:roflmao::ROFLMAO::roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter liten "oversvømmelse" på badet, fant jeg ut at det sikkert var lurt å åpne sluken og kikke. Jeg flyttet nylig inn og jeg tror ikke noen har rensket opp der på veldig lenge.

Det må være MINST 10 mannepoeng

OH GAWD, renske sluket er omtrent noe av det ekleste jeg kan gjøre. Det eneste verre må være å spise rosiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FY FAEN!

Rema1000 har økt prisen på nordfjordkarbonadedeigen til 46 FUCKING SPENN!

Jeg la merke til det fuckings samme i dag! jeg fyrte på halvparten av pluggene!

Heldigvis må jeg forbi Prix rett oppi gata på veien heim, så enten blir det å handle alt der, eller som i dag, dra innom bare for karbodeiga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens "negative" = så flaut at det nesten må deles.. Nå har jeg jo fått det litt på avstand ;)

Anywho: meget lavt blodsukker og ulvehunger rett etter klatreøkt. Tomt kjøleskap.. skynder med inn i leiligehten for å hente kontanter og komme meg avgårde på butikken. Tar med meg bosset på veien ut for å hive. Kommer til kassen i butikken - men 500 lappen er borte vekk... Betaler med kredittkort og drar superstresset hjemigjen for å finne ut av hvor det ble av 500 lappen... Den ligger i bunnen av det grønne bosspannet hvor jeg nettopp kastet aviser.

Siden jeg ikke når ned i bunnen (nesten tomt spann) finner jeg ut at det er lurt å klatre opp i spannet. Så - da gjør jeg det og får tak i pengen min.. Men jeg kommer meg for pokker ikke ut igjen av det svææære spannet. Så da står jeg der da.. prøvde å klatre ut uten at det gikk.. og fant til slutt ut at jeg rett og slett måtte velte det..Auu..

Så...kommer husverten ut av døra og leeer høyt. "Nu har æ stådd å sedd på dæ litt.. du e ganske så fasinerende! Men æ ska ta å hjælp dæ ut før du knekke nokka!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...