Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Herregud, kvalmen og mageknipen går ikke over. Men den har jo sine positive sider: NULL LYST PÅ GODTERI. Eller, jeg har ikke hatt tid til å tenke på godteri, siden jeg har vært opptatt med selvmedlidelse. Og det tar jo faktisk en del tid. Jeg spurte forresten sjefen min om legeråd da. Noen mener kanskje jeg burde spørre en lege om legeråd, men siden sjefen min er en tøffing, spurte jeg henne. Hun sa: IKKE GÅ TIL LEGEN, DE HJELPER DEG IKKE. SANNSYNLIGVIS GÅR DET IKKE OVER FØR OM TRE UKER. DU ER INFISERT I MAGEN DIN, SLIK SOM JEG BLE ETTER SIST SYDENTUR. Ah. jeg liker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ped.leder i barnehage: "Vi spiser sunt hele tiden, så det at barna spiser kake den ene dagen de har bursdag skader ikke"

Jeg: Barna spiser ikke sunt. De spiser semisunt, som folk flest tror er sunt.

Ped.Leder: Joda, de spiser sunt, grovbrød, frukt og vi serverer ikke syltetøy heller. Masse fiber og vitaminer.

Jeg: Grovbrød? Restaurantkneip er ikke grovbrød, og det serveres ikke syltetøy, MEN det serveres prim, gomme og brunost, samt lettmelk og tubepålegg.Du må ikke komme her å si at dere ikke spiser søtt eller supersunt.

Ped.leder: ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle som spiser fisk heller da :p Men om hun spiser fisk er det vel ganske sløvt ja :lol:

Fysj jeg hater slurping! :wtf:

Hvordan går det an å ikke vite hvordan man tilbereder fisk når det er det eneste "kjöttete" man spiser? Lenge siden jeg har mött noen som er så hjelpeslöse som de jeg bor med nå! :dry: Slurping er dröyt! Tilogmed når de drikker! Hele tiden! Aahhhrrrr!! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det an å ikke vite hvordan man tilbereder fisk når det er det eneste "kjöttete" man spiser? Lenge siden jeg har mött noen som er så hjelpeslöse som de jeg bor med nå! :dry: Slurping er dröyt! Tilogmed når de drikker! Hele tiden! Aahhhrrrr!! :mad:

Hahaha :huh: Eksen min var rå på det der.. I tillegg burde han hatt smekke og egentlig beskyttelsesdrakt da han spiste :po_O:confused: Min løsning var å alltid sørge for å ha spist enten før eller etter han :whistle::joyful:

Akkurat når det gjelder mat er jeg litt "fin" av meg.. Hater dårlig bordmanerer :p Og er vel eneste tingen jeg ikke liker like mye med å jobbe i barnehage (kontra serveringsbransjen) :p:ROFLMAO:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :huh: Eksen min var rå på det der.. I tillegg burde han hatt smekke og egentlig beskyttelsesdrakt da han spiste :po_O:confused: Min løsning var å alltid sørge for å ha spist enten før eller etter han :whistle::joyful:

Akkurat når det gjelder mat er jeg litt "fin" av meg.. Hater dårlig bordmanerer :p Og er vel eneste tingen jeg ikke liker like mye med å jobbe i barnehage (kontra serveringsbransjen) :p:ROFLMAO:

Hahahaha, hadde ALDRI spist sammen med han da, om han slurpet og burde hatt regntöy på for å spise! :lol::sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...