Gå til innhold

Anbefalte innlegg

forrige tirsdag. dag 1 i mitt liv som snusfri (det livet varte ca 4 dager), og alt var irriterende.

Men spesielt fire bros på vektertorget i 16tida, som tok EKSTREMT mye plass i manual-området, sto og hoppa og sprettet med noen manualer fra gulv til over hodet. Det så såpass lite kontrollert ut at jeg valgte å flytte meg derfra før jeg totalklikket fikk en manual i trynet.

Fortsetter under...

har en bedre!

2 voksne kara.... brukte 5-6 forskjellige bein maskiner + beinpressa....

3 sett hver..

SÅ skal dem kjøre knebøy...og forstår ikke hvorfor dem IKKE har fremgang?

og nei dette er ikke folk som skal definere musklene,,det er chubby mannjfolk :p Dem stod undrendes...lurte på HVORFOR dem ikke har fremgang i Knebøy...dem har tross alt Trent beina :yuck::wacky:

Nuh vel, ting er kanskje ikke helt svart-hvitt alltis om at en MÅ trene knebøy før alt annet! Eller hva Espen B. Andersson

Fete rutiner på gymmet faller noen ganger på sin egen urimelighet av de som observerer da de ofte ikke har kunnskap om hvorfor personer gjør som dem gjør :o Gått på smellen flere ganger selv (ref styrkeløftere med alle de rare halv-øvelsene sine)

Når det er sagt.

Mistenker jeg at jeg ofter blir portrettert her haha :D

Skal uansett dele en fin en. Markløft på røddekke istedenfor de 3 ledige løfteplattformene er desidert en fet rutine. Enda fetere når noen påpeker tillfellet, og vedkommende fortsatt ikke gidder å gjøre 1: plass for de som løper, 2: skjønne hva forskjellen på røddekke og løfteplatformer er, og 3: ikke gidder å ta til seg hva som blir sagt så blir dette en klar kanditat til aboslutt fete rutiner på gymmet

Ingenting er så tøft som å løfte mark på røddekke.

Var vitne til en kar som tok curls her om dagen. Ikke noe galt med måten han gjorde det på, men han feis små-stramme-trompet fiser fem-seks ganger før han skjønte at det var han selv som gjorde det... Jeg gikk pent og rolig ut av rommet for å le ferdig...

Annonse

Nuh vel, ting er kanskje ikke helt svart-hvitt alltis om at en MÅ trene knebøy før alt annet! Eller hva Espen B. Andersson

Flink jente, du har skjønt essensen i det jeg prøver å lære bort. :-)

• 2 uker senere...
Jo, men det er slik at en heeeenger etter armene:giggle: Vet ikke hvor sprek man ser ut under slike forhold!

det er vel for å at det skal bli mindre motstand:P

utrolig mange som går og holder seg. uten å vite at dem taper 20-40% av forbrenningen :p

Annonse

i går. vektertorget. gjorde mitt på mølla, og borte ved boksesekken sto en litt småtjukk kar og gjorde sakte karatebevegelser i løse luften. Har jo sett at de gjør sånt på karate kid og ymse.

Men det gjorde iallefall løpingen min litt lettere :)

Dette gjør jeg 10-12 min hver trening, dvs skyggeboksing. ( om d var d du mente.) Kjempebra for å terpe teknikk før man durer løs på en bagg :')

Først så jeg en fyr som lå på en pilatesball (eller hva nå de store ballene egentlig er) mens han kjørte sidehev-variant med 2kg hantler.

Etter det begynte en jente å gå/jogge baklengs på mølla, med stigning.

#elixialambertseter

Kan d være fremoverbøyd sidehev for bakside skulder? Hørtes ikke helt teit ut?

.. horisontalt-liggende sidehev?

ikke vet jeg:-) hadde vært lettere å "dømme" om jeg så det.. kan jo være kisen hadde missforstått noe i forhold til stimulering av denne gruppen. Kanskje jeg skal teste ut dette neste gang jeg er på gymmen å finne ut om det aktiverer de muskelgruppene jeg tror =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...