Jump to content

Onkl M

Members
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

About Onkl M

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/01/1981

Profile Information

  • Gender
    Mann
  • Location
    Hordaland

Recent Profile Visitors

842 profile views
  1. Frokost : 1 glass melk Lunch : Havregryn med melk og 1 banan 3 egg Middag : 200-250 gr kjøtt eller fisk Ferske grønnsaker eller salat Tidvis poteter/ris Kvelds : Havregryn med melk og banan Ligger på 1850-2000 kcal for dagen. Sikkert mye innvendinger her, men dette fungerer for meg nå i en periode for å miste fettmasse som har lagt for lenge å godgjort seg (og sikkert noe muskler, men fuck it. Eg har mine mål, du har dine)... ligger på 1-1,4 gr protein per kroppsvekt kilo. Middag idag, som ett godt tips til andre : (Sinnsyk god, masse kylling og hvis man kjører med nanbrød ved siden av blir det nam) http://trinesmatblogg.no/2012/03/12/gmn-indisk-kyllingsuppe-med-eple-ingefaer-og-chili/
  2. Takk for tilbakemelding :-)
  3. Hei Noen som tidligere har vært borti lyskebrokk ? Skjønner jo selv at jeg må holde meg unna de værste baseøvelsene som markløft og knebøy, da det presser veldig på buken og kan risikere mer skade... Men går det greit å trene vanlig ellers eller er det andre forbehold man må ta ? Tenker å få dette operert så snart som mulig. Men da har eg lest at man må avstå trening i 6-8uker etterpå ?
  4. http://www.ajprodukter.no/bord/skrivebord-og-hev-senk-bord/3815231.wf
  5. Heve/senke pult eller Heve senke skrivebord... Bruker det selv på jobben. AJ produkter har endel av disse i forskjellige varianter.
  6. Onkl M

    Tatoveringer

    takk for det:-) Ikke la det skremme deg. Som nevnt over så reagerer man forskjellig på en slik påskjenning. Men den farligste bivirkningen er at mye vil ha mer :-)
  7. Onkl M

    Tatoveringer

    Tribal tatt for 10-15år tilbake... Først tribal rundt armen, deretter øyet, og påbygging over/under. Kanskje ikke så stilig og kul som jeg trodde den gang. Men den er nå der og sitter fast i huden.
  8. Onkl M

    Tatoveringer

    Her er en jeg tok for 5-6år siden. Forside og bakside underarm. Tok havfruen først på 8timer i strekk, med litt skyggelegging rundt og farge på samme dag. Det var slitsomt og vondt å sitte så lenge, og fikk en reaksjon med feber og hodepine første dagen. 3-4 uker etterpå tok jeg koi fisken på 5timer. Ikke noe stor betydning annet enn kroppskunst og pynt. Og liker maritime temaer.... Har endel andre tatoveringer og som tribals, skrift og diverse.... Kroppen min doneres til lampeskjermer etter min tid er forbi....
  9. Takk for svar. Da var jeg ikke fullstendig på villspor, da får jeg justere litt opp og se hvordan det går i ukene fremover. Vil nok uansett gi en positiv effekt vil jeg tro for en som ikke har fulgt noen matplan tidligere. Ha en fin dag
  10. Heisann Jeg lurte på om noen kunne se på min planlagte matplan. Tingen er at eg trykker for mye drit i munnehuset iløpet av en uke, med mye kcal, lite protein, og lite rutiner Trener tung styrke nå 3 ganger i uken i tillegg til en kardioøkt. Mitt mål er å gå ned i fettprosent, i tillegg til å beholde/øke i muskelmasse. I tillegg til at eg ønsker å holde det så enkelt som mulig. Mann 33år Vekt 95,4kg Høyde 185cm Livvidde under navlen 105cm Frokost : 50gram Havregryn m/1,5dl lettmelk 1proteinshake 100% whey M/2dl lettmelk Mellommåltid: Frukt/knekkebrød med skinke Lunch : 150gram kylling eller 150gram karbonadedeig m/masse tilbehør fra salatbaren på jobb. (uten dressinger selvfølgelig) + Omega 3 Middag: Den blir dagens familiemiddag med ungene. Ca 600-800kcal og fra 15-35gram protein. Blir variert, med tanke på samboer og unger. Etter trening: 1proteinshake 100% whey m/2dl melk Kvelds: 100gram kylling eller karbonadedeig m/brokkoli. Rundt regnet 140-170gram protein per dag, og ca 2000-2300 kcal røft regnet. Legger jeg meg for lavt på kcal, eller kan dette fungere som ett utgangspunkt ? Nå har jeg bare satt opp noe helt enkelt som kan være gjennomførbart.
  11. Her er Promo video fra klubben vår i Bergen på Krav maga :
  12. Jeg trener kickboxing 2 ganger i uken i Bergen. Kjempebra kondisjonstrening, mye sparring så du får prøvd ut forskjellige situasjoner og teknikker, i tillegg til kjempegodt samhold før, på og etter trening. Vil anbefale på det varmeste. Ellers går fruen på Krav maga, hvor de får prøvd ut masse reelle selvforsvarsteknikker, og situasjoner dem må komme seg ut av.
  13. Hei Tronaldo Takk for at du tok deg tid til å svare. Ja eg kan jo starte med SS på vedlikehold, og heller justere litt på inntaket ettersom ukene går. Det var jo feil å si vektnedgang for meg, da det ikke er hovedmålet. Eg måler heller med målebånd og speil enn med vekten. For det er der det vil vise bedring på mine målsettinger mage/bryst/lår. Men når det gjelder kardioen, så må eg gå mer forsiktig ut enn eg har gjort tidligere. Prøvde gerilja kardio for noen år tilbake. Fikk beinhinnebetennelse 2 ganger iløpet av 4mnd... Men eg ser tredemøllen er snillere med 5% stigning, så bør satse på det, i tillegg til roing hiit og intervall. Og ja, eg bør nok prøve å telle kalorier enn stund for å få ett innblikk på hva eg egentlig får i meg, og hvor eg burde ligge. Men har bare vegret meg for det tidligere for det var så mye å ta hensyn til i kost og hverdag med 2 barn. Men har funnet ett bra excel skjema som jeg ligger inn råvarer og regner ut per 100gr protein, karbohydrat, fett og kcal.
×
×
  • Create New...